[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
De extreme salute 2.0 zou ik persoonlijk een hele mooie toevoeging vinden. Voorheen vaak gehad maar aangezien jullie de laatste jaren mijn vaste winkel zijn geworden heb ik dit prachtige pakket nooit meer. Overigens hier gelezen dat de 2017 versie echt kneiters goed is

Verder misschien de black celebration cracker van Cafferata, is namelijk 1 van de weinige nederlandse matten die beetje naar behoren knalt. Aangezien jullie elk jaar best veel cafferata voeren moet deze wel te krijgen zijn toch?

We hebben de Extreme Salute de afgelopen jaren gewoon in het assortiment gehad! :)

Iedereen bedankt voor de suggesties! We gaan alles binnenkort even rustig bekijken.

Als jullie nog willen profiteren van de huidige prijzen voor Evolution dan hebben jullie nog tot woensdag avond! :)

We hebben de Extreme Salute de afgelopen jaren gewoon in het assortiment gehad! :)

Iedereen bedankt voor de suggesties! We gaan alles binnenkort even rustig bekijken.
Ja klopt heb er zelf ook beetje overheen gekeken en helaas door minimumprijzen is het assortiment duur geworden de laatste jaren maar nu zie ik ze weer voor rond de 80eu over de plank gaan wat zeer aantrekkelijk is natuurlijk :)

Maargoed enig indicatie wanneer dit assortiment weer in de freakactie beschikbaar komt?

Ze zijn niet voor niets een outlet winkel! Als andere winkels dat ook willen met deze prijzen moeten zei ook maar uitbreiden.

Is mijn mening. Ik blijf toch wel bij deze winkel bestellen.

Betere service kan ik me niet voorstellen.

Ja klopt heb er zelf ook beetje overheen gekeken en helaas door minimumprijzen is het assortiment duur geworden de laatste jaren maar nu zie ik ze weer voor rond de 80eu over de plank gaan wat zeer aantrekkelijk is natuurlijk :)

Maargoed enig indicatie wanneer dit assortiment weer in de freakactie beschikbaar komt?

We zullen de Extreme Salute op de lijst zetten! :)

Aangezien we snel vorderen met de webshop van Vierhuizen hebben we besloten donderdag al online te gaan in plaats van vrijdag! :D

We streven er naar om rond 17:00 online te gaan met een compleet gevulde webshop vol boxen en losse cakes! :D

Vierhuizen dat is pas een uithoek. Waarom niet weer Groningen? Of zit ik nu in het verkeerde topic.

Ja leuk, maar je trekt nu stuk minder mensen helemaal in het uiterste puntje van noord Groningen. Groningen stad is goed te doen, maar ik ga niet nog eens 3 kwartier over N wegen omhoog rijden. Jammer. Dan maar weer Franeker en Leeuwarden.

Ja leuk, maar je trekt nu stuk minder mensen helemaal in het uiterste puntje van noord Groningen. Groningen stad is goed te doen, maar ik ga niet nog eens 3 kwartier over N wegen omhoog rijden. Jammer. Dan maar weer Franeker en Leeuwarden.

Haulerwijk en Vierhuizen zijn gewoon veel ruimer ingericht, ik kan maar al te goed begrijpen dat ze hier de freak acties houden. Ik rijd graag nog een keer naar vierhuizen voor die mooie prijzen :)

niks mis met een stukje platteland zien :P

Je moet er van houden.
Ik kom er in ieder geval niet.
Waar ik mee reed wil niet daarheen in het midden van nergens.
Ben alleen benieuwd of het straks nog nut heeft om bij hen in Groningen te kopen.
Want dat kan ik zelfs nog lopend doen.

Ik vond het goed geregeld in haulerwijk en dit jaar zcker weer:) en mensen moet niet zoveel janken, wel goeie prijzen willen, maar er geen moeite willen doen en heb ie geen rijbewijs, nou dan weet je wat je moet doen he:wink::cool:

Nee, geen idee, vertel ns? Beetje dom kort door de bocht geintje, remcus, denk dat wij die niet zo'n stinkding kunnen of willen betalen er een stuk meer moeite voor doen en verhoudingsgewijs minstens evenveel van ons loon aan kwijt zijn. Dus ff inbinden knul

Mannen laten we even wat dingen recht zetten want er gaan een aantal verhalen in de rondte die niet kloppen!

- Onze winkel in Groningen gaat dit jaar gewoon open! :)

- Er is gekozen om Groningen niet met de freakactie mee te laten draaien aangezien dit logistiek niet meer kan! Een actie kost veel tijd, voorbereidingen en ook ruimte. Hierdoor is gekozen om het op twee locaties te houden.

- De website komt in de loop van het jaar gewoon online, uiteraard zijn wij een Outlet en dat betekend lage prijzen! Wanneer deze online komt is op dit moment nog niet bekend, wanneer dit wel bekend is zullen we dit direct hier melden! :wink:

Zullen we nu weer ontopic gaan over de freakactie? :) Kunnen we de rest wel in het Vuurwerk Outlet Groningen topic bespreken! :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan