'Mijn grootste angst is dat vuurwerk verboden wordt'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babiloot

VWC lid
'Mijn grootste angst is dat vuurwerk verboden wordt'

Ieder jaar laait eind december weer dezelfde discussie op: moet de verkoop van vuurwerk aan banden worden gelegd? Jaar in jaar uit raken er duizenden Nederlanders gewond met de jaarwisseling, maar een verbod op vuurwerk vindt vuurwerkfan Ruben Koets absoluut geen optie. Volgens hem zijn de gewonden te wijten aan het slecht gebruik van het vuurwerk. "En als het in Nederland verboden wordt gaan Nederlanders gewoon naar België of Duitsland toe" zegt hij.

Bron: https://www.ad.nl/binnenland/mijn-grootste-angst-is-dat-vuurwerk-verboden-wordt~va2071180/

Staat een filmpje bij.

Ik vind zijn filmpjes altijd wel vermakelijk en leuk.

Dat mensen zeiken op zijn manier van afsteken kan ik ook wel begrijpen maar we rijden allemaal wel eens iets harder en plassen weleens buiten binnen de bebouwde kom.

Alleen voor z'n eigen portemonnee hoor....klikjes = centjes. Roeben Koet is de ultieme belichaming van een NON liefhebber. Als het hem genoeg oplevert naait ie iedereen erbij. En als hij morgen iets vind wat hem twee keer zoveel kliks oplevert is hij ineens geen "vuurwerkliefhebber" meer :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen voor z'n eigen portemonnee hoor....klikjes = centjes. Roeben Koet is de ultieme belichaming van een NON liefhebber. Als het hem genoeg oplevert naait ie iedereen erbij. En als hij morgen iets vind wat hem twee keer zoveel kliks oplevert is hij ineens geen "vuurwerkliefhebber" meer :wink:

Dit dus. Vervelend ventje met compensatie gedrag

Het is een egoistisch hypocriet dom kereltje, die inderdaad niet verder kan denken en kijken dan zijn neus. Zelfbouw / maak, illegale meuk probeert hij met een dom lang zwijmel verhaal recht te praten.
Dit is inderdaad geen liefhebber maar een zelfingenomen man die niet kan overzien wat de gevolgen zijn,gastjes van tussen 10 en 16 is zijn grootste doelgroep.

Toevallig was dezelfde 'Roeben' al jaren geleden actief op dit forum. Vóórdat hij begon met vuurwerkfilmpjes maken en vóór dat jij je registreerde. Ik snap je haat dus ook niet. Lees het nieuwsitem en bekijk het filmpje, ik vind juist dat hij een erg sterk artikel heeft laten neerzetten met veel positiviteit over vuurwerk, iets wat ik enorm mis met alle negativiteit van tegenwoordig. Dat hij filmpjes maakt die niet door de beugel kunnen, ben ik het af en toe mee eens. Maar niemand is heilig lijkt me. :wink:

Toevallig was dezelfde 'Roeben' al jaren geleden actief op dit forum. Vóórdat hij begon met vuurwerkfilmpjes maken en vóór dat jij je registreerde. Ik snap je haat dus ook niet. Lees het nieuwsitem en bekijk het filmpje, ik vind juist dat hij een erg sterk artikel heeft laten neerzetten met veel positiviteit over vuurwerk, iets wat ik enorm mis met alle negativiteit van tegenwoordig. Dat hij filmpjes maakt die niet door de beugel kunnen, ben ik het af en toe mee eens. Maar niemand is heilig lijkt me. :wink:

Voordat ik registreerde..... LOL

Knulletje Koet moest nog geboren worden toen ik al hele dagen liep te stoken met oud en nieuw begin jaren 80.

Mijn haat snap je niet? Hij is DE grootste oorzaak van alle ellende die er nu gebeurt met vuurwerk.

"ik vind juist dat hij een erg sterk artikel heeft laten neerzetten met veel positiviteit over vuurwerk, iets wat ik enorm mis met alle negativiteit van tegenwoordig." Alleen zo jammer dat hij alles ontkracht met z'n eigen stomme gedrag in zijn filmpjes (die als voorbeeld dienen voor alles tussen de 8 en 16 jaar oud).

Knulletje Koet moest nog geboren worden toen ik al hele dagen liep te stoken met oud en nieuw begin jaren 80.

Mijn haat snap je niet? Hij is DE grootste oorzaak van alle ellende die er nu gebeurt met vuurwerk.

"ik vind juist dat hij een erg sterk artikel heeft laten neerzetten met veel positiviteit over vuurwerk, iets wat ik enorm mis met alle negativiteit van tegenwoordig." Alleen zo jammer dat hij alles ontkracht met z'n eigen stomme gedrag in zijn filmpjes (die als voorbeeld dienen voor alles tussen de 8 en 16 jaar oud).

Wat ik daar mee probeer te zeggen, is dat hij het niet alleen 'voor de clicks'doet. Hij stookte ook al voor het nieuwe YouTube tijdperk.

In mijn opinie is niet hij de grootste oorzaak, maar de media. De media geeft de sociaal zwakkeren als Arno Bonte en co. aandacht. De media stookt het vuurtje op om van zoveel mogelijk mensen 'clicks' en reacties te krijgen, want dat is hun inkomsten. Kijk eens na hoe enorm veel krantenartikelen er zijn over vuurwerk, en bijna 90% heeft totaal geen inhoud. Maar ze scoren er wel mee. Daarom zijn bijna alle artikelen over vuurwerk ook negatief, hier raak je de grootste groep mensen mee.. Kijk naar de petitie vóór vuurwerk, die is twee keer meer getekend dan die tegen vuurwerk, maar hoe vaak zie je die in het nieuws?

Dat Ruben Koet domme dingen doet in zijn filmpjes ontken ik ook niet, maar ook zonder die filmpjes gebeurd het toch wel. Ik heb vroeger ook geknutseld (vóór het YouTube tijdperk) met vuurwerk, terwijl ik weet dat het dom is. En bovendien geeft hij naast het slechte voorbeeld in veel filmpjes ook tips en uitleg over hoe het wel veilig kan/moet.

En dit soort discussies vind hij wrs ook gewoon egostrelend dus doe maar gewoon negeren, hij trekt zich er allemaal toch niks van an. Als hij mede het verbod voor elkaar heeft maakt ie zn filmpjes wel vanuit t buitenland.

Deze discussie gaat niemand winnen denk ik:wink:

Het is een liefhebber (hier kom je niet onderuit):thumbup: Hij is 1 van de bekendere vuurwerk vloggers, met enorm veel volgers (waar hij een verkeerd voorbeeld aan geeft) promoot illegaal vuurwerk en stunt met vuurwerk wat zijn (nogal jonge) volgers na doen:copper:
Hij neemt het nu wel op voor Legaal vuurwerk:thumbup:

Heeft een soort van overeenkomst met Zena waardoor je toch vaak redelijk vroeg al film materiaal kunt zien op zijn kanaal:thumbup:

Over hem als persoon laat ik me niet uit, mensen komen in vele vormen en maten. Tokkies lachen om kakkers en kakkers om tokkies. Iedereen mens is verschillend, anders was het ook zo saai geweest:D

Voor de rest natuurlijk een + omdat hij het opneemt voor legaal vuurwerk (al is hij zelf meer van illegaal) Heb zelf wel mijn mening, maar betrap me er wel op dat ik soms zijn video's kijk:rolleyes:

Knulletje K ut moest nog geboren worden toen ik al hele dagen liep te stoken met oud en nieuw begin jaren 80.

Vroeger kon ik Ruben zijn content wel waarderen, maar naar mate de tijd verstreek heeft het kwa-jongens gehalte in zijn videos plaats gemaakt voor een combinatie van arrogantie en cynisme. Ik kijk al jaren niet meer naar zijn content, maar daar blijft het vervolgens ook bij. Ik vind het echter wel bizar dat jij nog zo hoog op je morele paard zit terwijl ik jou 2 of 3 jaar geleden heb moeten wijzen op het feit dat je zelf zink 930 pijlen e.d. op je youtubekanaal had staan. Ruben kan arrogant zijn en soms ronduit lompe content op zijn kanaal plaatsen, maar in tegenstelling tot jou is hij niet hypocriet. Hij zegt waar hij voor staat en dat respecteer ik meer, ondanks dat ik me totaal niet kan vinden in zijn mening, dan dat schijnheilige gezwets van jou op de fora, terwijl je zelf ook professioneel vuurwerk afsteekt.

Mvg, Lunig

Ja en voordat youtube uitkwam was hij natuurlijk geen vuurwerkliefhebber..

Jaloers ventje.

Vroeger kon ik Ruben zijn content wel waarderen, maar naar mate de tijd verstreek heeft het kwa-jongens gehalte in zijn videos plaats gemaakt voor een combinatie van arrogantie en cynisme. Ik kijk al jaren niet meer naar zijn content, maar daar blijft het vervolgens ook bij. Ik vind het echter wel bizar dat jij nog zo hoog op je morele paard zit terwijl ik jou 2 of 3 jaar geleden heb moeten wijzen op het feit dat je zelf zink 930 pijlen e.d. op je youtubekanaal had staan. Ruben kan arrogant zijn en soms ronduit lompe content op zijn kanaal plaatsen, maar in tegenstelling tot jou is hij niet hypocriet. Hij zegt waar hij voor staat en dat respecteer ik meer, ondanks dat ik me totaal niet kan vinden in zijn mening, dan dat schijnheilige gezwets van jou op de fora, terwijl je zelf ook professioneel vuurwerk afsteekt.

Mvg, Lunig

Welkom op VWC anno 2017.
In het ene topic plaatsen een aantal members reacties als: "Illegale meuk", "jullie verpesten de traditie", enz, enz. In andere topics kan je weer lezen dat dezelfde personen naar belgie rijden om daar Piromax en Funke cakes te gaan halen en het liefst ook een paar doosjes P1 knallers.

Leven en laten leven..

Jongens, houd het normaal, een mening is prima, maar dit kan met respect gezegd worden. Elkaar bashen heeft ook geen zin. Graag on topic houden.

Ik denk dat dit topic beter gesloten kan worden. Bij het vallen van zijn naam heb je gelijk al 2 partijen tegenover elkaar staan.

Ik vind het echter wel bizar dat jij nog zo hoog op je morele paard zit terwijl ik jou 2 of 3 jaar geleden heb moeten wijzen op het feit dat je zelf zink 930 pijlen e.d. op je youtubekanaal had staan. Ruben kan arrogant zijn en soms ronduit lompe content op zijn kanaal plaatsen, maar in tegenstelling tot jou is hij niet hypocriet. Hij zegt waar hij voor staat en dat respecteer ik meer, ondanks dat ik me totaal niet kan vinden in zijn mening, dan dat schijnheilige gezwets van jou op de fora, terwijl je zelf ook professioneel vuurwerk afsteekt.

Mvg, Lunig

Even feitelijk blijven graag zonder je eigen saus er over te gooien.

Ik deed niet achterlijk met die Zink 930

En ik heb al sinds 2012 geen illegaal vuurwerk meer aangeraakt.

Nu jij weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan