Collectie Foto's 2017-2018

alsof je gepakt zou worden. Gewoon lekker thuis stallen. Gebeurt toch nooit iets.

Klopt, maar loop er niet mee te veel mee te koop. Als je alleen legaal vuurwerk hebt hoef je je inderdaad niet te druk te maken. Maar als je er stoer over doet, en er is iemand in je omgeving (buurman, etc) die een zorgelijk telefoontje de deur uit gooit komen ze toch echt even kijken.

alsof je gepakt zou worden. Gewoon lekker thuis stallen. Gebeurt toch nooit iets.

Er gebeuren zeker dingen, er zijn al meedere mensen aangehouden door de schijn te wekken van het vele vuurwerk in huis! beter voorkomen dus, daarom geen collectie foto's meer voor mij! heb zelf me lesje wel geleerd.

Het is gewoon een kut regel die 25kg!
Constant bij het ophalen van je bestellingen zitten je eraan te denken.
Ik heb gisteren al diverse bestellingen onder gebracht in verschillende huizen. Deze regel moeten ze gewoon opschroeven tot max. 100kg.

i5tsX6.jpg

alles uitgepakt

Lekker slim pik nog 2 dagen de tijd voor de politie om je een bezoekje te brengen ;) achtergrond .
Mensen let op wat je plaats he! politie kijkt ook mee :D

haha dat is jiust bedoeling van hun bang zijn en angst zaaien ik noem het meer choas!!!! en lukt ze aardig voor de meeste :D

Daar stoorde ik mijzelf ook een beetje aan ja hahaha, maar moest ze ook weer in de Tas doen, dus had wat haast.

Heb ze in Breda gehaald, maar zaten in een tas deze. Had daarvoor wel een doos(je) met Embryo's, dat durf ik niet te zeggen of die op m'n schouder zaten

Ik denk dat ik op hetzelfde moment er was als jou en Matii.
En ja dan droeg je hem op je schouder haha.

Toffe fotos allen!

Back
Bovenaan