Nachtbrakerstopic 28-29 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2017. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Vanavond slaap inhalen die ik vannacht niet gehad heb. Morgen lekker alles uitpakken, aanraken, ruiken en voelen. Het is zo ver! :D

Slapen en morgen laatste deel ophalen bij Valk. 4:30 de wekker, ff genieten van de top 2000 en dan maar eens vertrekken ��

Zojuist alle kooien verwijdert, een kleine indeling gemaakt en begonnen met een klein daylight projectje. Na een kort nachtje en de hele dag op pad het nu aardig in de benen. Nu een welverdiende goedkope Duitse safari cola en dan het nest maar eens opzoeken. Ben binnen 10 seconden weg gok ik :D

Kan er verdummele niet meer tegen 53 maar sinds de feestdagen is mijn jeugdig ik de baas,nog een kleine 6 uur werken dan weekend tot woensdag. Ik heb in mijn hoofd mijn vuurwerk trip met de buurman al honderd keer gemaakt en ben het nu zat wil speuren voelen kiezen snuiven ahhhhhh brrrrrrrr pffffffff.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan