Meteen honderden klachten bij opening Meldpunt Vuurwerkoverlast

Nou serieus, ik ging net na het eten ook cat1 stoken met mijn kleine zusje, na het eerste fontijntje had het halve plein al door de gordijnen zitten loeren, en het duurde nog geen 5 minuten tot de eerste buren kwamen klagen.. heb ze netjes uitgelegd hoe het zat, maar toch moest ik ophouden van ze, omdat ze anders de politie zouden bellen. Ik was werkelijk sprakeloos.. Toen was de fun er wel vanaf.

Het plezier van de kleine kinderen niet gunnen.... achterlijk triest! Stel azijnzuipers zijn het. Em weetje wat het gekke is, wanneer ze zelf een feestje geven of iets dergelijke en wanneer jij er last van heb en er wat van zegt is opeens de wereld te klein! we leven in een land van pure egoisme.. ziek word ik ervan.

Nou serieus, ik ging net na het eten ook cat1 stoken met mijn kleine zusje, na het eerste fontijntje had het halve plein al door de gordijnen zitten loeren, en het duurde nog geen 5 minuten tot de eerste buren kwamen klagen.. heb ze netjes uitgelegd hoe het zat, maar toch moest ik ophouden van ze, omdat ze anders de politie zouden bellen. Ik was werkelijk sprakeloos.. Toen was de fun er wel vanaf.

Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat dit bij mijn ma thuis was. Als ik bij mijzelf thuis cat1 aansteek heb ik na 5 minuten de buurtjes naast me staan die lekker mee genieten. :) Dus het is gelukkig niet alleen maar negativiteit!

Ik zie hier bij mij in de buurt ook alweer 3 meldingen staan op een weg waar geen enkel huis staat.:bonk:
Ik vraag me af wie zoiets dan meld.

je moest ophouden van ze ???? en de politie bellen ??? wie denken ze wel dat ze zijn dan ?
dat is echt olie op het vuur gooien als je 100% legaal bezig bent, en met kindervuurwerk, serieus waar hebben we het over !!!! laat ze dan lekker de politie bellen.
en dan dien jij een aanklacht in voor valse aangifte

Daar is hij weer hoor, zo lekker betrouwbaar ook.
Ongekend dat dit zomaar allemaal kan en mag.

je moest ophouden van ze ???? en de politie bellen ??? wie denken ze wel dat ze zijn dan ?
dat is echt olie op het vuur gooien als je 100% legaal bezig bent, en met kindervuurwerk, serieus waar hebben we het over !!!! laat ze dan lekker de politie bellen.
en dan dien jij een aanklacht in voor valse aangifte

Aangifte had zoiezo nooit gebeurd. Kan me onmogelijk voorstellen dat ze dat op het bureau in behandeling nemen. En ja, ik stond ook in mijn recht, maar om nou stennis te gaan staan schoppen met die kleine erbij.. En daarbij, ik kreeg al gelijk zo'n gevoel van, als het dan zo moet, laat dan maar zitten. De lol was er wel vanaf.

kan me er iets bij voorstellen wat een droeftoeters

Aangifte had zoiezo nooit gebeurd. Kan me onmogelijk voorstellen dat ze dat op het bureau in behandeling nemen. En ja, ik stond ook in mijn recht, maar om nou stennis te gaan staan schoppen met die kleine erbij.. En daarbij, ik kreeg al gelijk zo'n gevoel van, als het dan zo moet, laat dan maar zitten. De lol was er wel vanaf.

Vandaag was ik in Rotterdam, zaterdag in Den Haag. GEEN KNAL GEHOORD!!!
Dit is allemaal weer nepnieuws. F#ck groen links! Geitenwollen sokken en bomenknuffelaars! Ik vind het allemaal droeftoeters en krotekoters.....

Meldpunt telt 12 uur na opening al 2500 klachten over vuurwerk

Bij het Meldpunt Vuurwerkoverlast zijn tot nu toe ruim 2500 klachten binnengekomen. Dat maakte de organisatie in de nacht van maandag op dinsdag rond 01.00 uur bekend, twaalf uur nadat het meldpunt openging.

ANP/Redactie 26-12-17, 03:10

Ondertussen zijn dat er al ruim 7000.
Zit ik net voor het 1st op die site te kijken zie ik in een ooghoek terwijl ik over de kaart scroll,dat er ook vogels of bevers gebruik hebben gemaakt van hun laptop want ik zie 2 meldingen van overlast diep in de biesbosch/nomansland :shocked:

Zit ik net voor het 1st op die site te kijken zie ik in een ooghoek terwijl ik over de kaart scroll,dat er ook vogels of bevers gebruik hebben gemaakt van hun laptop want ik zie 2 meldingen van overlast diep in de biesbosch/nomansland :shocked:

Misschien dat die 2 kansloze jongeren van Pyrofreaks4live bezig waren :)

Op de overzichtskaart die ik voor mijn neus krijg, zie ik, na een eenvoudige optelsom die 2 minuten kost, slechts rond de 3.400 meldingen staan. Is mijn kaart verouderd of staat de helft van de meldingen inderdaad niet op de kaart?

Er klopt niks van dit meldpunt,heb het nu 3 dagen in de gaten gehouden voor mijn woonplaats. Ik zie dat er op dag1 2 meldingen waren op 2 verschillende locaties. Waarvan 1 zelfs midden in een bosgebied ligt. Nu op dag 3 zijn er op allebei de locaties 3 meldingen. Betekend dit nou dat ze gewoon elke dag er 1 bij optellen? Lijkt me nogal raar dat er elke dag precies op dezelfde plek een klacht word ingediend, en dan helemaal die locatie midden in het bos???

Back
Bovenaan