Zwaar vuurwerk gevonden op slaapkamer 11-jarige.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Precies, 11 jaar en dan dit al kunnen bemachtigen. Te gek voor woorden.

Voordeel van social media he. Tegenwoordig heeft elke jonge gup wel een mobieltje met internet en dan gaat Er een hele nieuwe wereld open

Yeah right, 11 jaar en dan al 14 kilo zwaar illegaal spul zoals C6? Kom op man, dit kan toch gewoon niet waar zijn. Hoe komt hij er aan en hoe komt een jochie van 11 jaar dan aan zoveel geld??

Yeah right, 11 jaar en dan al 14 kilo zwaar illegaal spul zoals C6? Kom op man, dit kan toch gewoon niet waar zijn. Hoe komt hij er aan en hoe komt een jochie van 11 jaar dan aan zoveel geld??

Papa ik wil vuurwerk.
We gaan morgen wel ff naar de Aldi.
Nee pa, dat is prut (rijmt op...) vuurwerk.
Pietje een paar straten verderop heeft mooie dikke knallers.
Pa gaat even langs Pietje en koopt daar het vuurwerk voor zijn zoon.
Zoontje blij, want hij dikke knallers, pa blij want zijn zoon mekkert niet meer aan zijn hoofd dat hij vuurwerk wilt.

Zoiets ja dwz kindjes de baas in huis maar dat mag ik hier weer niet zeggen zonder aangevallen te worden.

Zoiets ja dwz kindjes de baas in huis maar dat mag ik hier weer niet zeggen zonder aangevallen te worden.

Niemand beweert dat kinderen de baas mogen zijn over de ouders. Waarschijnlijk waren de ouders zelf op de hoogte van dit vuurwerk en hebben zij het zo gelaten. Ouders zijn eindverantwoordelijken hiervoor.

Dit is waarom die poolse sites zo kut zijn. De gemiddelde illegaal vuurwerkhandelaar in nederland zal in ieder geval niet zo laag zakken dat hij c6 gaat verkopen aan een 11 jarige....

Dit is waarom die poolse sites zo kut zijn. De gemiddelde illegaal vuurwerkhandelaar in nederland zal in ieder geval niet zo laag zakken dat hij c6 gaat verkopen aan een 11 jarige....

Een kind van 11 heeft geen bankrekening, laat staan een internationaal transactie doen.

Precies, hij moet hiervoor geld van iemand gekregen hebben of iemand voor hem gehaald...of dealen 11jarigen ook al? Wel ns n 13jarige meegemaakt met t witte goedje nml... Hoe het ook zij; compleet mesjokke dit. Pap en mam, waar is de controle over je kind?

Een kind van 11 heeft geen bankrekening, laat staan een internationaal transactie doen.

ik denk dat je het gemiddelde kind aardig onderschat...

de meeste beschikken op jonge leeftijd al over een betaalrekening, 1 of meerdere spaarrekeningen, etc. en met iban nummers of nog eenvoudiger ideal/sofort maakt de locatie van de winkel weinig uit.

Ik denk dat je de zwarte handel overschat. Voor veel van die gasten gaat het alleen om het geld. En als pa/ma het wist is het alleen maar makkelijker de verantwoordelijkheid "weg te schuiven"

11 jaar en cobra 6....waar gaat het heen in Nederland?

Kan mij nog herinneren dat ik op mijn 15de (stiekem) mijn eerste strijker afstak die ik had gepikt van mijn grotere broer. Man wat een knal was dat!

Iedereen heeft het over dat het van de gekke is dat een elf jarige deze zooi heeft, ik vind het nog meer van de gekke dat een malloot deze zooi verkoopt en helemaal aan een elf jarige :bonk:

Iedereen heeft het over dat het van de gekke is dat een elf jarige deze zooi heeft, ik vind het nog meer van de gekke dat een malloot deze zooi verkoopt en helemaal aan een elf jarige :bonk:

Denk dat er voor zulke mensen geen maat op staat. Geld is geld. Ze kunnen er maar vanaf zijn. Maar ik ben het helemaal met je eens, wat een idioot ben je dan. Als 11- jarige Ruben had ik nog helemaal geen eigen vuurwerk. Toen keek ik na 12 uur naar pappa's meterpakket wat ik helemaal het einde vond. Pas toen ik 14 was mocht ik zelf een pijlenpakket uitzoeken maar nog niet zelf afsteken.

een 32 jarige zal nooit aan een 11 jarige verkopen, dat gaat altijd via via via.
32 naar 24, 24 naar 18, 18 naar 14 of 15, 15 naar 11 of zoiets, altijd al zo geweest.

Back
Bovenaan