[Demo] Plaggenmarsch Hardenberg 20 december 2017

Tijdstip is 20.00u.
Aanvang vanaf 19.30u.

Parking 2, Evenementenhal te Hardenberg.

Ik ben er waarschijnlijk bij!

i42udf.jpg

Nieuwe schietlijst ivm laat binnenkomen bepaalde artikelen.
Probeer er ook bij te zijn.

Inderdaad een erg dikke lijst, ben zeer benieuwd, hopelijk gaat deze demo wel door. Hoor al van een aantal demo's dat ze niet door gaan omdat het vuurwerk nog niet binnen is.

Zie net de aangepaste schietlijst, werd precies geplaatst terwijl ik bovenstaande bericht plaatste. Gaat gelukkig dus wel door, ik ben aanwezig!

Die lijst ziet er ook zeker goed uit.
Kijken of ik er morgen bij kan zijn.

Zo dan, wat een dikke finale.. Verschil met de 30mm is wel heel groot, maar kan me bijna niet voorstellen dat ze daar 3inch bakken hebben neergezet. Hele goede kwaliteit 2inch?

Weer een mooie demo gemist. Dit jaar veel pech met demo's. Afgelopen maanden niet veel kunnen bezoeken en filmen. Ik ben net klaar met een mega verbouwing aan ons huis. Hopen volgend jaar weer wat meer shows te kunnen bezoeken. Vuurwerk is leuk maar mijn gezin gaat voor.

als ik zo kijk zie ik inderdaad ook een mooi 3 inch blok en als finale een salute blok. deze gaat volgend jaar op de lijst van demo's die ik bezoek. Wat een finale zeg. en een top schietlijst

Zo dan...deze gaat sowieso voor volgend jaar op de lijst. Kon het helaas dit jaar niet redden met mijn werk...en dat gaat wel voor :wink:

Zo dicht bij huis, maar helaas niet heen kunnen gaan. Voor volgend jaar zeker proberen aanwezig te zijn !!

Back
Bovenaan