Pyro Is Art
VWC lid
Fountain Assortment 6 stuks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand enig iedee of de winkels in Apeldoorn en Arnhem nog wat CAT1 op vooraad hebben ?
Iemand enig iedee of de winkels in Apeldoorn en Arnhem nog wat CAT1 op vooraad hebben ?
Bigbazar in apeldoorn heeft al 2 weken cat 1
Bij sommige Big Bazar filialen hebben ze er een nieuw artikel bijgekregen.
4 paarse fonteinen. Prijs onbekend. Heb ze in mijn handen gehad, waren vrij zwaar. Paars label, volgens mij op vierkante paarse voetjes. Van GBV-WECO. Iemand ervaring mee?
1,49 per doosje van 4.
7 gram NEM per stuk.
Verder geen ervaring nog. Lijkt kwa uiterlijk op de tricolor fontijnen van vroegâh
In het originele label zijn het deze;
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?47001-B2B-Duo-Colour-Fountain-*NIEUW-2017*
Net eentje afgestoken en het zijn leuke fonteintjes. Denk aan een soort heel ver opgevoerde ijsfontein. Van die klassieke sterren en dan een klein gekleurde bengaals vlammetje, een metertje of 1,5 a 2 hoog totaal wat een leuke formaat is voor cat 1. Mooie tijdsduur ook.
Helaas geen filmpje, maar voor stil cat 1 zeker een aanrader (ik ben geen fan van cat 1 met crackling).
Mag ik vragen over welke aansteker dit gaat? (of is dat te off-topic)Gister geweest, ging er heen voor de aanstekers die ze zouden moeten hebben. Helaas heb ik ze niet kunnen vind hier in Enschede. Volgende week nog eens een keer kijken.