Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze gepreorderd.. heeft er nog iemand een goede film.
Kom niet echt straatfilms tegne online
2015 versie
Een aantal posts omhoog staat er een straatfilm van Bolle-040
Heb deze box meerdere malen op demo's gezien en ik vind hem goed. Ik vind de fluit aan het begin van elke cake een leuke toegevoegde waarde. Boeketten zijn ook dik in orde met veel verschillende soorten willows (ikzelf vind willows erg mooi). Ik zou hem wel wat eerder op de avond afsteken, dan komt deze het best tot zijn recht, want zo kan je rustig van het tempo en de fluiters genieten. Prima aankoop!
Oei wat een mooi blokje zo op film zeg! Echt blij dat ik deze besteld heb, mooi om in de vooravond even rustig van te genieten
hoeveel mm is deze eigenlijk? 25?
Dat heeft volgens mij in dit geval niet zoveel met de hoogte te maken hoor!Ik vond met name de 3-staps fluiters erg goed. Boeketten waren netjes uitgevoerd, heldere kleuren en mooie effecten. Schoot helaas wel flink hoog waardoor de effecten wat klein oogde. We gaan het meemaken hoe deze in de straat presteert. Iig een leuke box om in de vooravond rustig van te genieten.
Zoals enkele voorgangers al schreven, een prachtige 3-traps fluit. De laatste cake is ook geweldig, zeer mooi uitgevoerd. Is deze ook los te koop?. Kortom een machtige cakebox om rustig van te genieten. Enjoy it![]()