Ik zoek een cake

Beste,

Laats heb ik bij de kermis show in echt een vette cake gezien.
Alleen nu ben ik al een tijd aan het zoeken en ik kan er maar niet achter komen welken het nu eigenlijk is.

Het is de cake die je hier ziet aan het einde van de show. klein cakeje, denk iets van 6 shots die zich in een keer leegt met dike palmen. Neem aan dat hij van katan is gezien dat hun de show hebben geschoten, maar na een tijd zoeken kan ik hem nog steeds niet vinden.

Te zien rond 8:35

Bedankt voor jullie reacties.
Ik dacht al dat het moeilijk zou zijn zo'n effect te vinden. Had zelf al gezocht en kon niet veel vinden.
Maar die Fallen Star van Wolf had ik nog niet gezien. Dit is wel de kleur en helderheid die ik zoek, wellicht geen burst, maar dat nemen we op de koop toe. Bedankt "Knalgoedvuurwerk".
Nu even kijken waar die te koop is.

Ben op zoek naar siercakes met harde burst, keuze uit Zena nl, Wolff, proline :( , weco nl..

China red en cafferata zou ook kunnen, maar dat is buiten de regio

Hallo mede freaks!

Ik zoek een salvo cake met goede harde burst en brede uitwerking.
Transbomber en crash box heb ik al!!

Thx alvast

Full traction van Katan schiet in salvo´s en heeft een harde burst. De Cruel Traction van Wolff natuurlijk ook. Waarom specifiek salvo´s als ik vragen mag?

Full traction van Katan schiet in salvo´s en heeft een harde burst. De Cruel Traction van Wolff natuurlijk ook. Waarom specifiek salvo´s als ik vragen mag?

Tuurlijk mag je dat vragen. Het geluid is net een machine gun echt re vet. Tevens is de lucht lekker gevuld. Ik hou van bakken waar tempo inzit.

Ben op zoek naar siercakes met harde burst, keuze uit Zena nl, Wolff, proline :( , weco nl..

China red en cafferata zou ook kunnen, maar dat is buiten de regio

De 1.2" Blue to Red en de Purple and Red Peony hebben een heerlijke burst en goede spreiding, vooral de eerstgenoemde.
Van Wolff kun je alles dat richting de 30mm gaat wel pakken, gegarandeerd prima. Met name Pandora's Box durf ik je wel aan te bevelen :) Verder de Cruely, Mad Twister, Joy Ride en mijn persoonlijke favoriet de Flo Show.

Zo iets ga je in een Nederlandse cake niet vinden hoor. Er is wel een hele felle magnesium cake van Wolff, namelijk de Fallen Star (echter geen burtst).

Broekhoff heeft de Soaring Giant Eagle met echt zuiver witte magnesium tails.

Verder zou je nog eens naar Coconut Groove van Evo kunnen kijken. Zit wel kleur bij, maar toch.

Hi,

ik ben op zoek naar een cake met kleur om te gebruiken in een projectje.
Het projectje bestaat uit kleur en goud.

Tot nu toe heb ik de volgende kleur cakes maar ben er dus nog op zoek naar 1.
- Mad Twister
- Fading Stars
- White Red Rebel
- Pryzm
- Wings Of Darkness
- Cake A - Cruel Traction
- Red Maroon

Alvast bedankt voor de hulp!

Hi,

ik ben op zoek naar een cake met kleur om te gebruiken in een projectje.
Het projectje bestaat uit kleur en goud.

Tot nu toe heb ik de volgende kleur cakes maar ben er dus nog op zoek naar 1.
- Mad Twister
- Fading Stars
- White Red Rebel
- Pryzm
- Wings Of Darkness
- Cake A - Cruel Traction
- Red Maroon

Alvast bedankt voor de hulp!

Color Cream van Vuurwerkmania, 2 cakes met schitterende Multi color peonys en een finale cake met brocade salvos

Back
Bovenaan