Heeft u vuurwerk gekocht? (Bijgepraat 02-01-2017)

Gelukkig een hoop die wel kijken, de anderen kopen het niet want vinden het zonde, maar ze kijken wel graag naar als anderen het afsteken..... Tja beter zeg ik maar niets over de andere reacties :sad:

tenenkrommend de vragen die hij stelt. En kansloos hoeveel mensen zelf geen vuurwerk kopen, er op tegen zijn, maar wel genieten van het vuurwerk dat de buurman afsteekt.

tenenkrommend de vragen die hij stelt. En kansloos hoeveel mensen zelf geen vuurwerk kopen, er op tegen zijn, maar wel genieten van het vuurwerk dat de buurman afsteekt.

Dat bedoel ik, ik denk dat ik dit jaar bij de buren eens met de pet langs ga :angel:

Het is wel erg duidelijk wat de negativiteit veroorzaakt, de harde knallen en het vroege afsteken. Helemaal mee eens ook.

Zullen de mensen zich wel realiseren hoe het zou zijn als vuurwerk verdwijnt met oud en nieuw?

10...9...8...7...6...5...4...3...2...1.. *niks*

Vreemde vraagstelling waar het antwoord de gehele tijd in de mond gelegd wordt.
En die laatste kerel heeft een klap van de molen gehad. Holy Moly wat een zweverig figuur.

Ik ben allang blij dat mensen er wel van genieten. Dat het zonde van het geld is, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Als het maar een traditie blijft waar een ieder voor kan kiezen.

Back
Bovenaan