Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar ga ik voor het eerst een combi maken van losse cakes. Een vraagje aan de experts v.w.b. het combineren van verschillende kalibers: Als afsluiter van het projectje heb ik 3x een 25mm kaliber tegelijk. Is het verstandig om hiervoor een enkele 30mm cake te zetten, of wordt de finale die ik in gedachte heb dan een anti-climax? Het gaat om cakes van dezelfde fabrikant.

Ik heb hulp nodig met het kiezen van een laatste cake, de hallucinator of de color change. Gezien de rest van mijn lijst, welke van de twee zouden jullie kiezen? Waarom?
(Andere suggesties/verbeteringen of w.e zijn ook welkom)

Lijstje:

Zena
Brutal
Feuerblitz
multiblitz
2x lightyear pijlen

Vuurwerktotaal
Fountastic trio
tolerate
qontrol
rebel
color change of hallucinator
x-treme dream (gratis)

Al besteld
Glamour, proline
cool blue, lesli

Hallucinator inderdaad, geweldige cake!

Kan eigelijk wel wat hulp gebruiken bij de afsteek volgorde.
Wil graag beginnen met de signal lights en wat fonteinen.
Bedoeling is een "showtje"met me pa.
Alles met de hand ( fakkel)
Wil graag begin opbouw fonteinen,blink
Midden en finale (Fallas chaos ) fluit en kleine cakes met salute finale
Heb de volgende cakes besteld:
Splitonium
We like it
Roarr
Fluitcake 300 shots
Panzerblitz 2x
Hyperlite
Chosen one
Binnenhuisarchitect
Thunder vulcano (knalcake 120 shots)
Komen nog laser fontein
En wat kleine cakes als de alligator bij voor de finale.
Is nog wat ruimte in het budget voor eventuele opvulling.
Hoeft niet lang te duren maar wel constant lucht vol.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit, de Rubro Event Flash Of The God's of de Vuurwerkmania Escape From?
Beide zijn per stuk voor 200,- euro te verkrijgen. Doen of niet?

Dit jaar ga ik voor het eerst een combi maken van losse cakes. Een vraagje aan de experts v.w.b. het combineren van verschillende kalibers: Als afsluiter van het projectje heb ik 3x een 25mm kaliber tegelijk. Is het verstandig om hiervoor een enkele 30mm cake te zetten, of wordt de finale die ik in gedachte heb dan een anti-climax? Het gaat om cakes van dezelfde fabrikant.

Maakt niet uit toch ik mix ook alle kalibers door elkaar heen hoor. :)

Maakt niet uit toch ik mix ook alle kalibers door elkaar heen hoor. :)

Thanks! Nog iets specifieker dan: Openen met de Red Ghosts en afsluiten met de 3x de Red Club. Daar tussenin zoek ik iets voor de afwisseling, maar het moet wel passen, dus iig iets met goud en dan een ander rood effect of een andere kleur strobe. Ik twijfel tussen de Fast or Furious 1 van Evo of de Meteor Rain (winkelspecial van Rubro). Tips?

Zou je er ook 200,- voor over hebben?

Gezien de keuze nu nog gemaakt moet worden klinkt die 200 euro als veel. Maar heel veel cakeboxen kosten nu 30 tot 50% meer dan een paar maanden geleden. Voor die 200 kon ik ook een Immortal Gold, 4 Seasons en Crash box kopen, dat zou verhoudingsgewijs wel meer in de smaak vallen de Flash of the Gods, alleen kosten die 3 boxen samen nu ongeveer 450 euro volgens mij.

Ik heb nog wat extra geld om iets te kopen.
Ik zit te twijfelen tussen de Zena Nr. 1 en een Light year pijl pijl assortiment van Thor.

Iemand een idee?

Ik zit echt zo te twijfelen of ik de Escape from hell van Vuurwerkmaania moet nemen. Film van demo was niet best, vermoedelijk door vocht. Als die in de straat ook zo is, is dat zonde van het geld.
Naast wat kleine potjes ,nog geen idee welke wel graag 1 met crackling wil ik wel 1 mooie grote langdurige finale.
Zit zelf te twijfelen tussen deze boxen als finale:

Mayhem
Spectacle show 120
Spectacle show 150
Escape from Hell

Mijn budget is maximaal 300 euro.

Ik heb nog wat extra geld om iets te kopen.
Ik zit te twijfelen tussen de Zena Nr. 1 en een Light year pijl pijl assortiment van Thor.

Iemand een idee?

Het is natuurlijk appels met peren vergelijken. Beide zijn top producten, en mijn keuze is dit jaar gevallen op de pijlen. Meer stooktijd, en het zijn toppijlen!

Hoi allemaal!

Heb nog een vraagje over mijn bestelling bij Riezebos. Ik heb nog een euro of 20 te besteden voor het liefste 1 cake.
Welke zouden jullie hiervoor kopen?
Mag ongeveer 5 euro uitwijken.

Gr. Bjarne

Hoi allemaal!

Heb nog een vraagje over mijn bestelling bij Riezebos. Ik heb nog een euro of 20 te besteden voor het liefste 1 cake.

Gr. Bjarne

Ik weet niet wat er al op je lijstje staat...

Maar heb je Sinister 2.0 al gezien? En Pounding Napalm? Mystery Flowers? Gravity (tientje te duur)?

Hoi allemaal!

Gr. Bjarne

Combideal northern ligt en gamma burst
Combideal Dutch Delight + Timeless

Verder goede cakes:

sinister 2.0
flowers world
mystery flowers
ghost protocol

Ik zit echt zo te twijfelen of ik de Escape from hell van Vuurwerkmaania moet nemen. Film van demo was niet best, vermoedelijk door vocht. Als die in de straat ook zo is, is dat zonde van het geld.
Naast wat kleine potjes ,nog geen idee welke wel graag 1 met crackling wil ik wel 1 mooie grote langdurige finale.
Zit zelf te twijfelen tussen deze boxen als finale:

Mayhem
Spectacle show 120
Spectacle show 150
Escape from Hell

Mijn budget is maximaal 300 euro.

Ik zou de Escape nemen vanwege de betaalbaarheid (op dit moment gekeken dan) en de lange uitwerkingsduur. Op zich zal je welke je dan ook kiest, geen miskoop doen. Zijn volgens mij allemaal topboxen. Alleen de Mayhem heb ik mij niet echt in verdiept. Ik zou toch kiezen tussen de Spectacle Show 120 en de Escape.

Jaja, het jaar is nog maar net begonnen maar ben er vroeg bij dit jaar ;)

Wie kan mij helpen bij het maken van een lijstje van tussen de 50 en de 60 euro bij outlet.bredavuurwerk.nl?

Wie kan mij helpen bij het maken van een lijstje van tussen de 50 en de 60 euro bij outlet.bredavuurwerk.nl?

1x fading stars 17,75
1x awaken 6,90
1x blinking sky 19,95
1x turbo clash 15,95

Totaal 60,55 euro. Dan heb je een cakebox, losse cake, fontein en pijlenpakket. Beetje van alles wat dus!

Siervuurwerkliefhebber? Het knalvuurwerk/shocks aanbod vind ik nog niet geweldig. Ik zou sowieso voor 32,50 euro de Threesome nemen die ik zelf afgelopen jaar heb gehad, een top boxje voor dat geld. En voor het overige geld wat van die meerdere halen 1 betalen aanbiedingen meepakken! 1 knalcake springt er voor mij bovenuit en dat is de silver salute. Is wel achteruit gegaan maar voor 13,50 nog steeds een topper dacht ik zo! Hoop dat je er wat aan hebt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan