Wat heb je over van afgelopen oud en nieuw

Vaak schieten we day after idd, op de nieuwjaarreceptie van de fam.. Maar wij kregen de laatste twee jaar na twee cakes al de ordebewaarders op bezoek en oma werd daar een beetje nerveus van, maar ook boos (die vervelende buren ook!). De ordebewaarders begrepen het wel maar ja als er klachten zijn moeten ze wel reageren. En steeds meer neven namen vw mee, of kochten het er speciaal voor, het liep idd een beetje uit de hand.

Gevolg, een reststock :) En ik koop vroeg in, en dat doe ik ruim. En ik zou ook niet zonder kunnen hahahah

ps oma probeert via de gemeente toestemming te krijg om te mogen schieten op 01-01. Heb er een hard hoofd in maar super dat zij dat gaat proberen!

Wat is die vulcan doos dan? Ik hoop geen Salute cake 2 voor je. Dan heb je de blinker versie te pakken!

Dit jaar voor het eerst alle cakes en boxen op. Alleen een hele doos vol pijlen en single shots. En die zouden nog wel jaren blijven liggen.

Door de mist wel wat overgehouden.. Mooi voor volgend jaar.

Double Gold Box
Massive
Hallucinator
Zena Triumph
5x Freestyle Rockets

En nog wat klein spul wat er al jaren ligt, in de hoop dat het het volgend jaar op gaat.

Showbox II
Karton big 19.
80 single shots
Pak pro rockets 2
Half pak turbo clash
Speed rockets 1 pak.
150 grondbloemen

Ongeveer een half meterpakketje, iets van 10 middelmat Hollandse pijlen (diverse) en wat klein grut.

Lekker door kunnen stoken ondanks de mist

2 pakjes Cruise Rockets 2007
2 pakjes Asian thunder rockets 2010 ofzo
1 doosje grondbloem met (net zo vaak zonder) knal
bijna vol doosje Spanish Crackers (caff)
1 pakje Mega Korsar
2 slof - 2 of 3 pakjes Extreme Bangs (ik met m'n rotjes die ik nauwelijks afsteek...)
Happy Garden fontein ass, bewust overgehouden voor volgend jaar in case MegaVW Grunn ze niet meer heeft

ehm...erder niks geloof ik...eindelijk door alle single shot meuk heen, en grootste deel fluit/knalpijltjes die ik had. En ik wás door alle plofmeuk heen, tot ik weer nieuwe kocht :frusty:

Ik kan me niet voorstellen dat mensen alles op maken. Geeft dat geen rotgevoel zonde van je geld? Het is toch heerlijk om in de zomer ergens achteraf wat af te steken?

Back
Bovenaan