Demo: 123 vuurwerk Lopik 17 december 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Lopik
Datum: 17 december 2016
Tijdstip: 19:30
Bijzonderheden: Zie website 123vuurwerk.nl voor meer info en schietlijst (paar dagen voor de demo )
Collecties: Selectie Vuurwerktotaal - Selectie Zena

Bedankt voor het delen, dat is een erg mooi lijstje! Hopelijk dit keer geen samples van VuurwerkTotaal zoals vorig jaar.

Ik ben aanwezig zaterdag, het is elk jaar een erg leuke demo met een leuke finale.

Het was een mooie demo met prima weer, goede producten en een mooie finale die wel duidelijk wat minder groot was dan vorig jaar.

Ik vond alleen wel een paar dingen jammer.

De afstand van de producten leek erg ver weg en er staan nu kassen voor. Hierdoor was het maar raden waar het vuurwerk zou staan tot het eerste product de lucht in ging. Daarna werd zonder verkooppraatje heel snel de demo afgewerkt. Ik weet niet wie er op tijd thuis moest zijn maar dit ging wat mij betreft te snel. Geen tijd om even tegen je buurman te zeggen waarom je het wel of niet mooi vond. Nee, rapapa de volgende ging de lucht al in. Ik hoop dat er de volgende keer wat meer praatjes gehouden gaan worden. Bijvoorbeeld over het vuurwerk, de afstand die wij van het vuurwerk hebben, hoe lekker de stroopwafel is en van wie we die krijgen, op welke websites het vuurwerk te bestellen is, welke producten cake van het jaar zijn geweest en zo voorts.

En als laatste de aankondiging van de finale. Roepen dat de finale gaat beginnen terwijl de eerste salvo's al gelost zijn vind ik erg jammer. Er waren heel veel kinderen die je best even kan laten aftellen. En mijn cameraman was ook nog druk in gesprek voordat hij de opname knop wist te vinden.

Laatst bewerkt:
En hier is de finale. Excuus voor de slordige edit. De bedoeling was hem a.s.p. online te doen voor upload nummer 17 op FireworksFamily. Computer werkte niet soepel mee en in alle haast niet netjes gewerkt. Anyway, geniet er van!

Het was een mooie demo met prima weer, goede producten en een mooie finale die wel duidelijk wat minder groot was dan vorig jaar.

De afstand van de producten leek erg ver weg en er staan nu kassen voor. Hierdoor was het maar raden waar het vuurwerk zou staan tot het eerste product de lucht in ging. Daarna werd zonder verkooppraatje heel snel de demo afgewerkt. Ik weet niet wie er op tijd thuis moest zijn maar dit ging wat mij betreft te snel. Geen tijd om even tegen je buurman te zeggen waarom je het wel of niet mooi vond. Nee, rapapa de volgende ging de lucht al in. Ik hoop dat er de volgende keer wat meer praatjes gehouden gaan worden. Bijvoorbeeld over het vuurwerk, de afstand die wij van het vuurwerk hebben, hoe lekker de stroopwafel is en van wie we die krijgen, op welke websites het vuurwerk te bestellen is, welke producten cake van het jaar zijn geweest en zo voorts.

En als laatste de aankondiging van de finale. Roepen dat de finale gaat beginnen terwijl de eerste salvo's al gelost zijn vind ik erg jammer. Er waren heel veel kinderen die je best even kan laten aftellen. En mijn cameraman was ook nog druk in gesprek voordat hij de opname knop wist te vinden.

Bedankt voor je feedback, we nemen je punten mee voor volgend jaar!

Helemaal eens,er werd niet wat de effecten waren,geen kleine rust pauze,we stonden napraten van een product en de volgende werd geschoten,stond te praten met andere cameraman en 1 keer begon de finale beetje raar,Finale was wat minder dat had gerrit al verteld waarom,vond vroeger beter was meer producten dacht 50 nu maar 25 of minder, was wel mooie demo en finale maar waar waren de zware knallers gebleven? Bedankt Gerrit en zijn Team voor de demo.

finale

Bedankt voor het eten en drinken op deze demo.
Persoonlijk vind ik het wel lekker als er kort achterelkaar geschoten wordt, zo zie je maar dat smaken verschillen en ieder recht op zijn of haar mening heeft. Wij hebben weer genoten van deze demo.

ook hier weer een compliment en blijk van waardering voor de service en de goede films Hutter!!
Vooral de kleuren komen heel goed over.!!
Ook hier weer hele mooie producten. Vuurwerkvisie is en blijft een hele goede importeur met weinig missers!!

Over de wijze van omroepen tijdens deze demo: Ik vind het juist een verademing. Gewoon to the point en weinig commerciele random verhalen.

Back
Bovenaan