[Demo] Kwekerij Souman Hattem 10 december 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Hattem
Datum: 10 december 2016
Tijdstip: 19:30
Bijzonderheden: Finaleshow op muziek
Collecties: China Red, Wolff, Vulcan en Sky Line

Vuurwerkshow Souman Vuurwerk: Zaterdag 10 december 19.30 uur!

Genieten van een prachtige vuurwerk show en gezellig een kop warme chocolademelk drinken. Souman Vuurwerk organiseert dit jaar wederom een prachtige vuurwerkshow. Op Zaterdag 10 december om 19.30 uur laten we een greep uit ons assortiment vuurwerk zien. Van vuurwerk voor de kleintjes tot het zwaarste legale vuurwerk. Kleurrijk, knallend en spectaculair!

Bezoek onze Gratis Vuurwerkshow
Souman Vuurwerk showt ruim 40 verschillende soorten vuurwerk. Toegang is voor iedereen gratis. Nét als de warme chocolademelk. Voor de twaalfde keer organiseren we deze show. In 2016 schieten wij een pyro musical als finale. In de show worden elementen aangebracht met single shot mortieren. Het belooft dus weer een een spektakel voor jong en oud te worden!

De vuurwerkshow vindt plaats achter onze vuurwerkwinkel aan de Zuiderzeestraatweg in Hattem, tussen Zwolle en Wapenveld. Bent u van de partij? We zien u graag op zaterdag 10 december om 19.30 uur!

http://soumanvuurwerk.nl/vuurwerk-show-zwolle-hattem-wapenveld-siervuurwerk

voorgaande twee jaren was de musical een succes, vorig jaar ondanks de regen een leuke avond gehad. Ik geloof dat het dit jaar niet anders wordt, al mag de regen van mij wegblijven. ;-)

Aanwezig! Hoop dat de goedkopere producten geschoten worden, maar ook de grote China Red boxen lijken me mooi om te zien!
Vorig jaar helaas niet geweest (voorkeur aan Wagenvoort, die toen nog tegelijkertijd werd geschoten) maar gelukkig dit jaar een week eerder dan de concurrent uit Wapenveld :D Kunnen we mooi naar beide toe gaan !

Mooie lijst hoor! Ben heel benieuwd naar o.a. de Mad Twister. Een ook de Cruel Traction, nog nooit live gezien.

Wederom hetzelfde weer als vorig jaar regenachtig, maar mocht pret niet drukken was veel publiek op af gekomen maar mooie demo met een gave finale op muziek een paar cakes hadden iets last van vocht maar verder mooie producten en mijn toppers waren toch wel de Viking, Mad Twister vond in ook erg gaaf en van de boxen was de Cruel Traction toch wel weer super hoor prachtig. Cakes China Red vielen mij niet tegen Wonderful Sky en de Gold Digger waren de toppers en de 24-Carat Gold was gave box. Finale op muziek was gaaf en volgens mij zaten daar ook paar Cruelty s tussen iig gave demo jammer van het weer. Volgend jaar weer van de partij...

Filmpje wat ik van Bob (Dutch Fireworks Professional) heb gekregen.
Bob wist niet hoe hij een filmpje kon uploaden op jouwbuis.
Maar ik wel, zo helpen we elkaar nietwaar.

Back
Bovenaan