Valk Vuurwerk Nijverdal

Toch maar vast dit veilig gesteld.:D

3x DAISY BEAM
3x GRAVITY
1x TRANSBOMBER
1x Machinegun Box

Nee idd..

Zena mayhem €84.95
Bij een andere freakactie €44.95

Zena revolution €169,-
Bij een andere freakactie €119,-

Maarja tis niet anders.. Rene kennende komen er vanzelf dikke acties ;) valk heeft mij nog nooit teleurgesteld en altijd goeie service, dus ik ben er dit jaar wel weer te vinden.

Groetjes,
fex.

Da's wel appels met peren vergelijken omdat die ander helemaal is gestopt met ZENA en de boel aan het dumpen is... Het is natuurlijk wel hetzelfde vuurwerk (Valk zal dadelijk nieuwe levering hebben en die ander is restvoorraad van vorig jaar) maar het is een totaal andere insteek als winkelier zijnde. Maar goed, laat René vooral zelf reageren.

Misschien dat de prijzen nog worden aangepast ? de site is een paar uur geleden aangevuld , kan best zijn dat er nog wat veranderd / toegevoegd wordt .

Gisteren werd er ook gezegd dat de site eigenlijk pas volgend weekend bijgevuld wordt .

De prijzen die nu op site staan blijven zo tot 2 oktober.

Vanaf volgend weekend is de site weer gevuld, men is er momenteel druk mee bezig!

Oftewel: wel met iets vertraging, maar komt goed!

Da's wel appels met peren vergelijken omdat die ander helemaal is gestopt met ZENA en de boel aan het dumpen is... Het is natuurlijk wel hetzelfde vuurwerk (Valk zal dadelijk nieuwe levering hebben en die ander is restvoorraad van vorig jaar) maar het is een totaal andere insteek als winkelier zijnde. Maar goed, laat René vooral zelf reageren.

Klopt niet helemaal want die winkel stopt niet met Zena.Maar goed we moeten ook niet gaan vergelijken maar had gewoon wat scherpere prijzen verwacht dat is het enige.

Hoezo appels met peren vergelijken? Een zena mayhem is toch een zena mayhem, ik vergelijk de zelfde boxen. Vind het prijs verschil gewoon groot. Als jij krat bier bij de supermarkt koopt haal je ook waar deze in de aanbieding is?

Hoezo appels met peren vergelijken? Een zena mayhem is toch een zena mayhem, ik vergelijk de zelfde boxen. Vind het prijs verschil gewoon groot. Als jij krat bier bij de supermarkt koopt haal je ook waar deze in de aanbieding is?

Ik herhaal: laat Rene vooral zelf reageren. Dit is het Valk-topic. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

(ps: ik ga altijd naar dezelfde supermarkt ongeacht de aanbiedingen. Maar dat terzijde... :wink:)

Zie dat de Transbomber ook al op is. Blij dat ik meteen besteld had want die stond hoog op me lijst.

Back
Bovenaan