Wat heb je over van afgelopen oud en nieuw

Te veel of te weinig hahaha. Maar dit is 1/3 van wat ik had. Heerlijk nog een paar boxen over die niet meer aangeschaft hoeven te worden. Mijn vertrouwde bodempje voor 2016/2017.
IMG_1356.jpg

Lekker hoor! Dit heb ik nog bewaard:

dcbsbd.jpg

Dat zijn nog beste collecties die over gehouden zijn haha.
Op een paar pakjes ghost king na helemaal niets meer.

Vaak schieten we day after idd, op de nieuwjaarreceptie van de fam.. Maar wij kregen de laatste twee jaar na twee cakes al de ordebewaarders op bezoek en oma werd daar een beetje nerveus van, maar ook boos (die vervelende buren ook!). De ordebewaarders begrepen het wel maar ja als er klachten zijn moeten ze wel reageren. En steeds meer neven namen vw mee, of kochten het er speciaal voor, het liep idd een beetje uit de hand.

Gevolg, een reststock :) En ik koop vroeg in, en dat doe ik ruim. En ik zou ook niet zonder kunnen hahahah

ps oma probeert via de gemeente toestemming te krijg om te mogen schieten op 01-01. Heb er een hard hoofd in maar super dat zij dat gaat proberen!

Heb nog nooit zoveel vuurwerk overgehouden als dit jaar.Kwamen onverwacht een paar vrienden op bezoek, en daardoor meer lopen ouwehoeren en bier lopen drinken dan vuurwerk afsteken.

Dit topic maar weer even opgegraven...

Alleen maar klein spul van de kids overgehouden.

20170102_163921.jpg

En het doosje kan weer dicht...

20170102_164721.jpg

Jarenlang heb ik elk jaar dingen over gehad voor het jaar er na. Ik mag jullie allemaal mededelen dat het enigste is wat ik nu nog over heb;

4 Zena Pro Torch (aansteekfakkels).

BIEM!

En die aansteekfakkels ga ik van de week nog even afsteken. Hoef niets in huis te hebben. Scheelt weer spanning, sensatie en drang om dingen af te steken door het jaar heen.

Ik had zelf niet veel, maar toch nog wat over, eigenlijk grotendeels spul wat al overgebleven was van 15/16. Tien van de 15 Romeinse kaarsen, 7 van de 15 pijlen, alle Aldi ratellinten, knetterballen, het gros van het Sierpakket XXL en een stuk of 10 fonteintjes.

Van dit jaar, 9 Strike Force pijltjes, 14 Crazy Tails en 3 Volcano fonteinen.

Back
Bovenaan