Dit is het 'Prachtig'-topic!!!!!!

Heb het originele filmpje op me pc staan en dit mag met recht de titel prachtig hebben inderdaad!!!
Overigens is Showsim hier niet noodzakelijk voor...
Handig is het wel maar het kan ook zeker zonder gedaan worden!

Haaaaaaaaaaaaaa vuurwerkfestival Rapperswil geschoten door het duitse FireEvent. Naast Fire-Event deden ook nog Bugano uit Zwitserland mee en nog een firma. ben de naam ff kwijd.

Nee Rollende Babba er is hier geen gebruik gemaakt van showsim. Dit is nog "ouderwets" gedaan dmv van een script programma. Zover ik weet is hun afvuursysteem Explod niet compatible met Showsim.

rapperswil_4.jpg

foto van Explod gebruikt door Fire-Event in Rapperswil

rapperswil_3.jpg

Cilindertje!?

2Rapperswil_Fireevent_02.jpg

de pontons, kijk die masses Singleshots hehehe

2Rapperswil_Fireevent_03.jpg

nog meer Singleshots.. er kan nog meeeeeeeer bij...

Hier nog wat meer beelden uit deze show *klik*

Zo dan, even m'n onderkaak van de grond rapen. Werkelijk prachtig zoals de titel formuleert! Prachtig die horsetails vanaf 7:47. Ook verschillende soorten muziek, heel knap gedaan!:applause:

echt mooie shit jonge.

alleen snap ik soms niet het ritme van het vuurwerk met het ritme van de muziek maar dat zou kunnen doordat het vuurwerk op een grote afstand van de camera wordt afgestoken en daardoor het geluid en alles later komt

maar dan nog mooi filmpje

Het gaat ook niet om het geluid van het vuurwerk op de muziek maar het vuurwerk dus het beeld op de muziek...
:bye:

echt mooie shit jonge.

alleen snap ik soms niet het ritme van het vuurwerk met het ritme van de muziek maar dat zou kunnen doordat het vuurwerk op een grote afstand van de camera wordt afgestoken en daardoor het geluid en alles later komt

maar dan nog mooi filmpje

Ze hebben ook stukjes a synchroon afgestoken, vooral begin stukken.
vanaf 4.20 wordt er echt synchroon geschoten tijdens dat bekende circus nummer.

Die candles sind ja richtig geil man:p

Ze hebben ook stukjes a synchroon afgestoken, vooral begin stukken.
vanaf 4.20 wordt er echt synchroon geschoten tijdens dat bekende circus nummer.

Die candles sind ja richtig geil man:p

soms loopt hij wel synchroon maar er zijn ook stukken dan komt de muziek op stoom en dan moet he beeld van de effecten van vuurwerk nog komen

dat is opzich wel jammer maar dat komt gewoon door de afstand van de camera en het vuurwerk

Stepperheaven werkelijk!!!!
Echt geweldig!!!
En natuurlijk die ronde rekken zijn echt gruwelijk om te zien!!!!
Bedankt voor het aan het licht brengen!!

Back
Bovenaan