Secret Salute

Hier is mijn video van stand-alone, volgensmij versie 2014:

Laatst bewerkt:
Ik heb deze al een paar jaren in de collectie en ieder jaar is die weer anders... dit jaar was de crackling weer vele malen beter dan vorig jaar, maar de burst stukken minder.... ach ben benieuwd wat hij aankomend jaar brengt. Gewoon halen, houdt het spannend

Als ik van het filmpje van Kwintos uit ga... dan is dit geen 2015 versie...... maar ja zoals ik al zij. snap er nu niks meer van... dat er zo veel versies zijn in 1 keer..

Inderdaad, dat is meer een crackling cake geworden ipv knalcake.. Dacht toch echt zeker te weten dat het productie 2015 was, of was het nou 2014:bonk:

Hier is mijn video van stand-alone, volgensmij 2015:

Hmm, ik zie de originele SS: salvo's, flinke burst en een klein crackling boeketje. Eigenlijk zoals ik 'm de afgelopen drie jaar heb gehad. Lijkt me dan toch geen 2015, maar een oudere? Overigens kwam mijn 2015 versie bij Orthen vandaan. Misschien net 'pech' gehad met die batch? Ach ja, volgend jaar is 'ie er gewoon weer bij, zien we wel hoe hij het dan doet.

Heerlijk film Djaimy, bedankt.
Lekkere chaos hoor, is ook wel te merken aan de reacties van het publiek.

Heerlijk film Djaimy, bedankt.
Lekkere chaos hoor, is ook wel te merken aan de reacties van het publiek.

Klopt, knalt heerlijk. Had hem alleen het 1e jaar gehad (beste jaar) en daarna eigenlijk nooit meer.. Best wel zonde, is een heerlijke bak eigenlijk! Dit jaar maar eens een karton op de kop tikken! En ja de reacties, iedereen sprak de volgende dag nog steeds over de Secret Salute, haha :D

Klopt, eerste jaar was ie het beste en zo zal ie helaas nooit meer worden.
Maar mocht ik de versie kunnen krijgen die ik afgelopen jaar had zet dan maar 2 a 3 karton weg.

Jammer van de salutes, maar voor dit geld heb je wel een mooie cry crackling cake. Beter dat Rubro het hiermee compenseerd dan een slechte burst en een slecht boeket. Ik vind het voor die 20/25 euro nu een leuke cake, die ik waarschijnlijk wel ga aanschaffen. Wat ik me afvraag is of de burst nog wel redelijk tot goed is, als dat het geval is dan vind ik het een toppertje.

De goede Secret Salute als salute cake was sowieso al na 2013 einde verhaal, jammer genoeg.

Back
Bovenaan