Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Ik ben nog opzoek naar een niet al te dure harde knal cake (voor finale project). Het liefst natuurlijk zo hard mogelijk.

Het mogen ook 100 schots knalpoten zijn, niet al te duur..

Kijk even bij Evolution. .. heben goede knalcakes.
In welke omgeving zit je?
Rubro heeft een doorlontbak knalcake... die is goed

Ik ben nog opzoek naar een niet al te dure harde knal cake (voor finale project). Het liefst natuurlijk zo hard mogelijk.

Het mogen ook 100 schots knalpoten zijn, niet al te duur..

Delicious thunder. 25 euro voor een 36 shots en een final edition. Koop er twee, ben je 50 euro kwijt en heb je 4 mooi knalpotten waarmee je een mooie show hebt.

Mannen,

Ik ben nog steeds op zoek naar 5/6 losse cakes (diverse, denk aam ES of Big 19, buurt assort) om af te steken na en voor m'n cruel traction. Budget is ongeveer €100. Zena, vuurwerkland, vuurwerktotaal en vuurwerkplanet liggen in de buurt (Heerlen). Liefst alles uit een winkel. Wie helpt me?

ik ben op zoek naar een mooie cake met spinners zo iets als de brompot van lesli allen dan wat mooier
van merken :
lesli
zena
vuurwerktotaal
marijn
wolf

Hallo vuurwerkfreaks,

Ik heb nog zo'n 30 euro uit te besteden bij Vesta Vuurwerk (www.vestavuurwerk.nl) en wil daar graag een paar cakes voor kopen. welke cakes adviseren jullie mij voor dit bedrag te kopen?
ik hoor het graag van jullie.
alvast bedankt.

gr Djowie

Ik ben op zoek naar een mooi lijstje voor 100 - 150 euro. Veel dingen die op een andere lijst stonden zijn helaas al uitverkocht bij VuurwerkTotaal. Hier gaat mijn voorkeur naar uit omdat deze bij mij om de hoek zit.

Ik laat mij meestal adviseren op de dag zelf, maar wil het dit jaar is anders doen!
Kunnen jullie mij helpen? Ik hou van mooie grote boeketten, lekkere knal, waaiers vind ik ook erg mooi. Maar wel een beetje volume dus niet dat ik binnen 2 seconden mn vuurwerk er doorheen geknald heb.

Maak een waaier van de tanz der vampire. Gewoon 3x halen want dat is by far je beste optie imo

Edit: episode xII van Jorge is een compleet rode waaier maar dat is totaal geen ghost effect.

De Episode XII had ik al in bestelling :). Uiteindelijk eieren voor mijn geld gekozen en gewoon voor de Colour Plum Coco gegaan (met korting kunnen bestellen voor iets meer dan 40 euro). Liever 1 mooie cake dan 2 waar ik eigenlijk niet helemaal achter sta.

ik heb geen ervaring met deze winkel / merk djowie maar mij lijk het volgende wel mooi succes

X 48 siercake 12,50
x 46 siercake 9.00
2x Whistling wizzard 8 euro of Sternen Himmel

maar mocht je toch meer te besteden hebben zou ik voor de Flying four gaan

Immortol gold of de legendary 112? als je voor de wow-factor gaat welke vinden jullie beter?

Is net wat je mooi vind. De Legendary heeft meer kleur en verschillende shapes wat zorgt variatie. De Immortal Gold heeft zich al bewezen, maar wil per productiejaar nogal eens verschillen en bij harde wind kan het goud snel verwaaien. Allebei toppers.

Nog aanraders voor cakes of cakeboxen van Vuurwerktotaal, Wolff of Zena? Ik kan maximaal 100 euro uitgeven en ben op zoek naar iets unieks met grote effecten.

€50 euro aan budget voor cakes, had al de megablitz gezien, is dit het meeste wat je voor die 50 euro kan krijgen?

Het zijn wel leuke cakes maar verwacht geen hele grote boeketten.
Welke dealers heb je in de buurt, en wat vind je belangrijk in een cake? (boeketgrootte, burst, welke kleur, hoeveelheid cakes, etc)

Het zijn wel leuke cakes maar verwacht geen hele grote boeketten.
Welke dealers heb je in de buurt, en wat vind je belangrijk in een cake? (boeketgrootte, burst, welke kleur, hoeveelheid cakes, etc)

Tja de zena winkel in Deventer en verder gewoon fietsenmakers, verder nooit echt duur vuurwerk gekocht ^^

Tja de zena winkel in Deventer en verder gewoon fietsenmakers, verder nooit echt duur vuurwerk gekocht ^^

Ik denk dat als je slechts 50 euro wilt uitgeven en voor dat geld wat leuke cakes wilt hebben dat je dan megablitz best een leuk doosje vuurwerk te pakken hebt.

Back
Bovenaan