Fire Barrell

moontan

VWC lid
Nieuw in 2006 de Fire Barrel van Proline
Met €75 de duurste uit de Proline collectie
Het blok heeft 36 shots. Maximale kruitvulling 500 gram.
Zilver tail uitlopend in crackling en rode tail
Eindigend in rode palmtree en crackling
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Heeft iemand ervaring met dit blok.?
Naar een filmpje wordt gezocht.

Laatst bewerkt door een moderator:

Je bent er snel bij.
Mooie close up foto.
Het 2e filmpje is ook goed.
Vraag me af waarom dit blok zo duur is.
Omdat hij met een speciaal effect in verschillende richtingen wordt geschoten.
Maar dan nog.
Vindt hem goed maar ook duur, te duur eigenlijk.
:bye:

Deze is zo duur omdat hij er spectaculair uitziet, en zo'n effect heeft dat in een cirkel gaat, maar voor de rest is er weinig reden om hem zo duur te maken.
Hij ziet er het bruutst uit, dus misschien hebben ze hem daarom zo'n prijsje gegeven.
Het effect is in ieder geval niet zo bijzonder..Heb hem op een demo gezien.:wink:

bij mij stond hij groot uitgeprint in mijn krantje met erbij neusje van de zalm.
ik vind hem wel aardig maar 75,00 nee dat is gewoon te duur

ach 20% van de prijs baseren ze alleen al op de uiterlijk van de cake.....

maar dat neemt niet weg dat dit wel een hele goede cake is.. ik heb hem een aantal keren in belgie weten te bemachten en dat scheelde me 25 euro...

ach 20% van de prijs baseren ze alleen al op de uiterlijk van de cake.....

maar dat neemt niet weg dat dit wel een hele goede cake is.. ik heb hem een aantal keren in belgie weten te bemachten en dat scheelde me 25 euro...

Deze is pas in 2006 op de markt gekomen naar mijn weten?

Op de Nederlandse markt wel.
Maar ik denk op de Belgische markt niet, aangezien Gurby 'een aantal keren' zegt. Lijkt me dus dat hij hem vaker heeft gehad.Echter, voor 50 euro zou ik wat spectaculairdere effecten kopen.

Gigantisch effect met meerdere schietrichtingen, harde knallen, goede crackling. Maar door de prijs weet ik nog niet of ik hem neem. (Kost dit jaar €82,50)

Ik zou deze ten alle tijden laten staan, vorig jaar was die mooi op filmpjes dan.
Maar ik heb hem niet gekocht omdat ik andere producten boven deze verkoos
en daar heb ik nu wel spijt van.

Zie de filmpjes:

De oude;
klik hier

De nieuwe;
Klik hier

Hmm, het zijn er op dat nieuwe filmpje wel 2 tegelijk, maar als het er maar 1 was zou ik denken aan een productiefoutje. Het lijkt namelijk alsof hij nu gewoon omgekeerd wordt afgestoken!
Heel vreemd, maar hij is wel een stuk spectaculairder.:cool:
Jammer van die 82.50. 70 euro zou een mooie prijs zijn.

Hmm, het zijn er op dat nieuwe filmpje wel 2 tegelijk, maar als het er maar 1 was zou ik denken aan een productiefoutje. Het lijkt namelijk alsof hij nu gewoon omgekeerd wordt afgestoken!
Heel vreemd, maar hij is wel een stuk spectaculairder.:cool:
Jammer van die 82.50. 70 euro zou een mooie prijs zijn.

Ik had idd ook het idee dat het een productiefoutje was, maar hijs zo wel spectaculaider ja:P

Filmpje:
http://blip.tv/file/get/Pigi-FireBarrel922.wmv

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb deze pot gebruikt als finale pot, de waaiereffecten en de opbouw spraken me erg aan. ik ben hier zeker niet door teleurgesteld. oke hij was wel wat prijzig. maar de oohs en de aahs waren er, en iedereen was enthousiast over deze pot. Zou hem zo weer kopen. :wink:

Als je mij 75 euro in de handen drukt dan koop ik deze zeker niet. Ik koop 3x de Break Down van de Barely Legal serie en ga dan lekker creatief te werk aan een W Shape standaard hiervoor. Heb dan ook verschillende schietrichtingen en 122 schoten met een redelijke 11 Gram per shot. De Fire Barrel nu 82,50 ?...oh dan win ik helemaal hou nog geld over aan bier ook :wink:

Laatst bewerkt:
veelste duuur!!!! de pot/blok ziet er super uit je zou denken daar komt echt geweldig mooi spul uit maar dat valt echt wel vies tegen echt een beetje kleurloos!!!!

hmmm ik vraag me af wat nu eigenlijk de juiste versie is en welke je krijgt als je em besteld:

nr. 1: http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/filmpjes/gvb/Fire Barrel.wmv (vind ik de mooiste versie (deze bouwt naar een climax toe)

nr. 2: http://www.onlinevoorverkoop.nl/video.asp?id=33 (de versie met een anti-climax)

de prijs is helaas nog duurder geworden (87,50euro) eeuwig zonde want voor 50 a 60 euro vond ik dit een super topper...nu houdt de prijs mij (en waarschijnlijk bijna iedereen) tegen

Klopt het dat de Fire Barrel uit de productie gaat en dat ze een ander "top cake" gaan maken?
Las zoiets op avp.
Mocht het waar zijn dan ben ik blij want heb liever een ander "top cake" van proline.

Back
Bovenaan