Scissors [Uitloop 2016]

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 03371
Artikelnaam: Scissors
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 476 gr.
Aantal schoten: 70 schots
Effectomschrijving:
Tijdsduur: 15-20 sec.
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: € 49,95 (2015)

03371_scissors.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij deze mijn film:

Ik deel de woordspeling van heartworm. Een aanfluiting. Ik weet niet wat hier mis is gegaan, maar 50 euro is dit ding echt niet waard. Hoewel de fabriek van Marijn goed is met fluiteffecten, is er hier misschien teveel op de fabriek vertrouwd. Deze cake mist elke charme of aantrekkingskracht.

Nee, deze cake had het totaal niet. Niks bijzonder en voor die prijs hoef ik hem zeker niet. Niet zijn geld waard!

Ik moet ook zeggen dat ik de andere fluiters van hun beter vind.
Hier krijg je en de kwaliteit net ff iets minder en de prijs net iets te hoog. Dus die verhouding is hier niet in orde volgens mij.
Maar het kan ook niet allemaal goed zijn he....
greetzz

Tja, ik moet uitgaan van de film ook, maar hier wordt ik alles behalve warm van. Begreep wel dat de kwaliteit sowieso beter wordt in de echte productie, maar of ie dan wel een goed gevoel kan geven, betwijfel ik op dit moment.

Waarom is waaier altijd zo duur, wat veranderd er nou.
Alleen de graden van de tube toch.

Hij is leuk, maar niet 50 euro leuk.
Zie hier een filmpje van lesli.

Toch is dit wel een dikke fluitwaaier hoor, harde fluit en hoog tempo.
De prijs is te hoog voor zo een bak, maar hij is wel goed.

Toch een mooie bak, zeer harde fluit ook, prijs is toch wat hoog, maar hij valt wel op, vraagt duidelijk de aandacht!

Vond hem afgelopen demo erg gaaf, zeker een product dat ik zou willen hebben.
Lange fluit die lang door gaat, alleen is de prijs helaas aan de hoge kant.

Ik vond hem ook top! Gaat werkelijk door merg en been, juist door het hoge tempo! :D

Iemand enig idee hoeveel er in een karton gaan?

persoonlijk vind ik een pure waaier in z shape niet verschrikkelijk veel toevoegen. Waarom dan gewoon niet lekker I shape? Want de tails zijn ook niet direct dat je zegt heel erg dik. Het geluid zal misschien wat goedmaken, maar in Ishape heb je dit ook en dat maakt het veel goedkoper.
greetzz

Het is inderdaad een erg leuke fluitcake. Hele goede fluit. Alleen de prijs is iets aan de hoge kant. Heb hem vorig jaar in de collectie gehad dus of hij nu nog in de collectie komt weet ik nog niet..

Heb hier ook een paar van afgestoken afgelopen jaar, maar ze zijn me niet echt bijgebleven. Fluit gaat lekker lang door en het is zeker goede kwaliteit, maar hij is toch wel aan de prijs hoor.

Back
Bovenaan