Waarvan ken je de persoon voor je?

Arjan is die grote kerel met ze heerlijke accent, die ik ook ken van open dagen, demo´s en een katan show waar we stonden te kijken naar dat kleine pontonnetje:)

Martijn ken ik van enkele shows, demo's en open dagen. Chille kerel die een leuke zoon heeft die vaak met hem mee gaat.

haha, dat viel mij bij de youtube filmpjes ook al op dat u zoon al veel ervaring heeft!
op filmpjes altijd mee naar shows en als je hem zo hoort praten weet hij volgens mij al best veel over vuurwerk!
een jonge freak!:wink:

Vuurwerkpatje is degene die ik al 4x achterelkaar zie als ik hier kijk... Ik bedoel, dat is nou een freak wat veel online is haha! Toeval bestaan niet! :cool:

Vuurwerkpatje is degene die ik al 4x achterelkaar zie als ik hier kijk... Ik bedoel, dat is nou een freak wat veel online is haha! Toeval bestaan niet! :cool:

Tristen behoord hier tegenwoordig ook tot het meubilair, geen slechte jongen en heb hem denk twee keer in real live gezien.

Torr: Over meubilair gesproken. Dan ben jij inmiddels antiek hier of niet;-)
Daarvan ken je Torr dan ook.
greetzz

Hmm, niet heel erg bekend. Maar heb hem wel al eens zien langskomen op het forum. Volgens mij nooit bij een meeting ofzoiets?

1x de hand geschud bij kijkduin, voor de rest op het forum iemand die je altijd wel voorbij ziet komen,

Back
Bovenaan