aparte/mooie vuurwerk video's

Post hier apparte/mooie vuurwerk filmpjes, dus niet van die standaard filmpjes van een nitraat ofzo.

Ik trap af met een paar apparte vuurwerk filmpjes:
- voor filmpje 1 klik je hier

- voor filmpje 2 klik je hier

- voor filmpje nummer 3 mag je hierzo klikken.

- en voor het laatste filmpje kan je hier klikken.

Veel plezier ermee, en ik hoop dat er leuke filmpjes in dit topic komen te staan.

Kruitsnuiver..

Dit filmpje heb ik al eens gepost in dit topic, samen met deze en deze filmpjes :wink:

Verder had ik dit (rapidshare) filmpje nog, een mortierpijl gefilmt met een high speed camera.

Laat ik dan deze (zojuist gevonden op FPM) ook maar posten :wink:

pff handelaren die flink wat kartonnen shells op hebben geslagen op zolder zien nu wat er kan gebeuren ;)

Wat een waus zeg , je ziet in het filmpje ook dat hij pijn heeft. En het was inderdaad een flutbot want ik denk niet dat als je jezelf wil beschieten dat je dat met een pot van 40/50 euro doet :p

Ja lachen filmpje meen hem al eens eerder gezien te hebben erg leuk om te zien is niet een erg spectaculaire rol maar zo doet ie het toch erg goed :p
:bye:

Hij blijft leuk:)
Toevallig had mijn vader het er vandaag nog over. Dit filmpje bleek namelijk vandaag of gister op tv te zijn geweest bij funniest home video's.

Ja dat zeker, daarom steek ik niets af wanneer ik mijn hond bij me heb of wanneer ik een hond in de buurt zie. Reacties van die beesten zijn vaak zo onvoorspelbaar.

ja inderdaad je ziet ook dat die man waar het hondje vlak langs rent met de kaars in zijn bek.maar net kan weg duiken. als je die vuurbal in je gezicht krijgt ben je denk ik voor je leven getekend..het is lachwekkend om te zien maar in principe levens gevaarlijk

Vette filmpjes man. Haha. van wat vuurpijlen zegt ie.
Zijn vast hele containers vol.
Laatste filmpje is ook erg mooi.
Net toegevoegd door jou: de 48 inch shell: monsterlijk mooi
:wink:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan