In Shock (Salute cake 1)

Waarom wil je er dan meer voor neer leggen? Er is toch al duidelijkheid gegeven dat de blokken NIET zijn aangepast. Het is weer typisch zo'n hype dingetje waar mensen intrappen.

Idd, ik betaal iets meer voor dezelfde knallen van 2012, waar ik aardig van onder de indruk was! Maargoed, niets is gegarandeerd. We zien wel!

ps:
.....mss ben ik er bij deze dan wel ingetrapt ja....

Ah, duidelijk de Salute Cake 2 dus. Weet iemand toevallig hoe het met de salutes van die cake zit trouwens? Vroeg me dit al af. Zijn die salutes duidelijk zachter? Omdat iedereen voor de NO1 kiest namelijk.
Salute Cake 2 (Loud & Clear) is 198 gram kruit met 36 schots.
Salute Cake 1 (In Shock) is 250 gram kruit met 25 schots.
You do the math :p

over 2 uurtjes gaan we het horen in Nijverdal. eindelijk! :cool:
Is het al duidelijk welke batch ze gaan schieten?
Als ze de 2012 wegschieten weten we nog niks... :wink: :shocked:

Waarom wil je er dan meer voor neer leggen? Er is toch al duidelijkheid gegeven dat de blokken NIET zijn aangepast. Het is weer typisch zo'n hype dingetje waar mensen intrappen.

Er worden wel vaker zaken beloofd die achteraf helaas niet waargemaakt kunnen worden. Denk aan de Secret Salute van vorig jaar.

volgens mij kunnen ze je nooit garanderen dat je de 2012 versie krijgt, er zijn meer kopers dan alleen jij. Lijkt wel een mooie verkooptruc

Pyroboy ze hebben toch een inventarislijst dus ze houden toch bij wat er besteld word? Er kan niet meer besteld worden dan er is.

En ja salute cake 2 heeft 198NEM voor 36sh en salute cake 1 heeft 250NEM voor 25sh en dan moet je bij beide zo'n 4gram per shot afhalen voor de tail.

Misschien hebben ze zelf nog een eigen voorraad uit 2012?

Ik heb gesproken met Macet en mij is verteld dat Macet als enigste in Nederland de 2012 versie heeft opgekocht van Schuurmans, aangezien er ruimte moest worden gemaakt voor de 2013 versie. Als Macet mij dit persoonlijk verteld dan geloof ik dat op hun woord. Dus ja ik ga er inderdaad van uit dat ik de 2012 versie heb gekocht, en natuurlijk is dat altijd na te kijken als ik ze kom op halen.

Is het niet zo dat wat je overhoud weer terug moet naar de leverancier? dus dan kunnen ze toch niet weten wat ze weer terug krijgen.

Dat durf ik niet te zeggen. Ik weet dat bepaalde winkels (Mediamarkt bijv.) wel zulke regelingen hebben. Maar of dit ook vuur vuurwerkwinkels geldt?

Wellicht kan iemand die werkzaam is in een vuurwerkwinkel hier uitsluitsel over geven.

Dat durf ik niet te zeggen. Ik weet dat bepaalde winkels (Mediamarkt bijv.) wel zulke regelingen hebben. Maar of dit ook vuur vuurwerkwinkels geldt?

Wellicht kan iemand die werkzaam is in een vuurwerkwinkel hier uitsluitsel over geven.

Ik heb bij een winkel juist veel voor weinig gekocht omdat het over was van vorig jaar. Dus ik denk dan toch dat er andere regels gelden

Net terug van de demo van Valk. Één woord: HARD!

Wanneer dit de 2013 versie betreft heeft iedereen een super aankoop gedaan. Wat een knallen uit deze cake en wat mooi dat dit in NL kan!

Net terug van de demo van Valk. Één woord: HARD!

Wanneer dit de 2013 versie betreft heeft iedereen een super aankoop gedaan. Wat een knallen uit deze cake en wat mooi dat dit in NL kan!
Was hij goed? Gaat hij echt veel harder dan andere?

Wat je overhoudt mag je zelf houden en er kunnen regelingen voor teruggaaf afgesproken worden. Deze regelingen houden meestal in dat je alleen volle kartonnen terug kan geven.

Losse stuks blijven dus in principe altijd liggen (vervoer is ook een probleem, moet in een pyro pack). Kartonnen gaan nog wel eens terug. Maar de meeste vuurwerkwinkels laten het vuurwerk gewoon liggen!

De Salute cake die vanavond bij Valk is geschoten ging hard, kei hard! Door een foutje is deze echter ook verwisseld met de E.S. 3.0. Dus op moment dat de 3.0 zou moeten komen kwam de Salute cake. Later kwam deze nog eens volgens de lijst en wederom was deze kei hard!

Lijkt mij dus wel goed te zitten met deze bak, tenzij ze 2x een 2012 hadden liggen...

@Pyroboy26 vlak voor de Salute Cake werd de Delicious Thunder (Rubro) geschoten. Deze werd echt compleet weggevaagd door de Salute cake 1. Echt diepe harde dreunen.

Back
Bovenaan