2300 kilo ingenomen

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DORDRECHT De politie heeft 2300 kilo illegaal vuurwerk onderschept. Het lag opgeslagen in een loods, vlakbij enkele huizen. Twee verdachten zijn aangehouden en naar een derde wordt nog gezocht.

Bron

Het was op het nieuws volgens mijn broer. Ik ben even aan het kijken naar de uitzending, de korte film ervan is nog niet online.
Hier alvast de hele uitzending:

Uitzending 18:00

EDIT:
het zit in de stukjes van "kort nieuws" en het duurt dus ff voordat je het ziet. Het is ook echt kort, maar je ziet wel aardig wat vuurwerk. :wink: (In media player kan je skippen, begint bij 5:55)Volgens mij zijn de rollen van die buskruit-matten, dus dat is al wat minder belangrijk. (Kan het mishebben natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Ik heb het stukje nou al een paar keer gezien, maar word echt agressief van die grote grijns op die rotbek van die wouten! :angry:
Ze denken gewoon "zo, wij hebben ons vuurwerk ook weer binnen voor dit jaar". :angry:

Mattenfreak zei:
Ik heb het stukje nou al een paar keer gezien, maar word echt agressief van die grote grijns op die rotbek van die wouten! :angry:
Ze denken gewoon "zo, wij hebben ons vuurwerk ook weer binnen voor dit jaar". :angry:

jha man die ene rechts zie hem een big smile hebben dan :) volgens mij waren het wel de echte 100k's hoorw ?

Back
Bovenaan