In Shock (Salute cake 1)

Ga ik er wel in geloven dat dit de nieuwe versie, de gele knalt nu ook lekker die was vorigjaar een stuk minder alles klapt nu als een gekke. blij met mijn doos :wink:

Ik wil geen paniek zaaien ofz.... maar ik heb begrepen dat gister op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal gewoon de versie uit 2012 is geschoten.
Gehoord van een heel betrouwbare bron hier op vwc.

En er stonden zoveel mensen op het schietveld en niemand met een foto oid? ..

Hallo vrienden van het kruit,

@Pyroclock. Dit is zeker geen complete onzin, hoe het hier uitgelegd wordt, klopt.

Wbt de Falcon was het zeer waarschijnlijk een vocht probleem.

Op deze site en op de collega site FPM is een topic te vinden ve fluitcake die in eerste instantie ook slecht presteerde, maar een jaar later top was.
(Ook een vocht gevalletje.)

Twijfelen jullie nog steeds wbt de In Shock 2013? Dan kopen jullie toch de 2012 versie per karton 150,- bij Macet in Losser!

Dit is natuurlijk echt complete onzin.
hoe zit dat dan met de Sky screamers ? ( en vele andere cakes van diverse importeurs in het verleden )

die is zeker ook niet veranderd, hij presteerd nu alleen compleet ruk...best vreemd

Ik wil geen paniek zaaien ofz.... maar ik heb begrepen dat gister op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal gewoon de versie uit 2012 is geschoten.
Gehoord van een heel betrouwbare bron hier op vwc.

En er stonden zoveel mensen op het schietveld en niemand met een foto oid? ..

En waarom moet je dan in paniek raken? Voor hetzelfde geld word de 2013 versie veel beter uitgevoerd en vergeet niet dat dit eencake is die door vulcan internationaal op de markt word gezet, deze cake is zo gekeurd en heeft een c.e. gekregen en word zo geproduceerd. Heel veel wat hier geroepen word is veronderstelling en bewijst niks en voegt ook niks toe. Ik koop er zowiezo een paar,wat er ook geroepen word.

En waarom moet je dan in paniek raken? Voor hetzelfde geld word de 2013 versie veel beter uitgevoerd en vergeet niet dat dit eencake is die door vulcan internationaal op de markt word gezet, deze cake is zo gekeurd en heeft een c.e. gekregen en word zo geproduceerd. Heel veel wat hier geroepen word is veronderstelling en bewijst niks en voegt ook niks toe. Ik koop er zowiezo een paar,wat er ook geroepen word.

Dat bedoelde ik dus, kijk naar 70 procent van de berichten hiero, allemaal benieuwd en zenuwachtig hoe die gaat en of hij wel zo hard zou gaan knallen als in 2012...

Vandaar mijn, wil geen paniek zaaien want dat heb je best snel, voor een knalcake..
Gaat ook een beetje nergens over hoor, als je niet zeker weet hoe hard die zal gaan dit jaar enzovoorts, waarom kies je dan niet voor een andere cake en heb je er een ''goed'' gevoel bij.

Magoed, onnodige discussie

een film van mijn kant
ik had deze salute cake 1 gefilmd bij de demo van de rijswijkse vuurwerkhal
vond hem echt goed presteren ben blij dat ik er een paar heb besteld :)

wat mij wel opvalt aan de nieuwe filmpjes is dat de knallen iedere keer even hard knallen, terwijl dat vorig jaar niet het geval was.
daar zat bij ieder blokje wel een paar iets zachtere knallen door heen.

:D Wat denken we zelf uhm... dat shock 1 nog op de boot is .
en als falcon al een vocht probleem heb laat staan dan de shock 1 :p.

Maar he iedereen is al in shock , wat wat zullen we verwachten .....

Ik blijf bij me verhaal dat shock 1 pas volgende week of die week er op komt en net zo hard zal knallen als 2012 ! maar dan moeten ze niet van het zoute water hebben gesnoept .

( Mijn Mening ! opgebouwt uit verhalen 3 bedrijven en medewerker schuurmans)

Gr Gino

Ag anders gewoon de 28ste ophalen en alles bij de verwarming in de buurt leggen.

Kunnen ze toch nog 3 a4 dagen extra drogen...

Ik heb er in ieder geval me twijfels niet over.

heb er toch maar 2 van besteld, dit jaar voor 32,50 per stuk dus in ieder geval al goedkoper dan vorig jaar.

Er is nog weinig info van de cake hoe die dit jaar zal presteren... De een zegt van wel de ander weer niet. Misschien maken we ons wel te druk en moeten we gewoon vertrouwen op wat Schuurmans al een aantal keer heeft gezegd. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in en heb deze cake daarom ook een aantal keer besteld. De buren hebben het topic van de Salute Cake 1 dicht gegooid, en dat zal vast met een reden zijn gebeurd.

Er is nog weinig info van de cake hoe die dit jaar zal presteren... De een zegt van wel de ander weer niet. Misschien maken we ons wel te druk en moeten we gewoon vertrouwen op wat Schuurmans al een aantal keer heeft gezegd. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in en heb deze cake daarom ook een aantal keer besteld. De buren hebben het topic van de Salute Cake 1 dicht gegooid, en dat zal vast met een reden zijn gebeurd.
Ze nemen het in bescherming ;-)

Back
Bovenaan