Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is natuurlijk echt complete onzin.
hoe zit dat dan met de Sky screamers ? ( en vele andere cakes van diverse importeurs in het verleden )
die is zeker ook niet veranderd, hij presteerd nu alleen compleet ruk...best vreemd
Ik wil geen paniek zaaien ofz.... maar ik heb begrepen dat gister op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal gewoon de versie uit 2012 is geschoten.
Gehoord van een heel betrouwbare bron hier op vwc.
En er stonden zoveel mensen op het schietveld en niemand met een foto oid? ..
En waarom moet je dan in paniek raken? Voor hetzelfde geld word de 2013 versie veel beter uitgevoerd en vergeet niet dat dit eencake is die door vulcan internationaal op de markt word gezet, deze cake is zo gekeurd en heeft een c.e. gekregen en word zo geproduceerd. Heel veel wat hier geroepen word is veronderstelling en bewijst niks en voegt ook niks toe. Ik koop er zowiezo een paar,wat er ook geroepen word.
wat mij wel opvalt aan de nieuwe filmpjes is dat de knallen iedere keer even hard knallen, terwijl dat vorig jaar niet het geval was.
daar zat bij ieder blokje wel een paar iets zachtere knallen door heen.
Aaaah ik wordt gek, 2012, 2013???Zachter dan de SS zullen ze toch wel niet gaan??
Ze nemen het in beschermingEr is nog weinig info van de cake hoe die dit jaar zal presteren... De een zegt van wel de ander weer niet. Misschien maken we ons wel te druk en moeten we gewoon vertrouwen op wat Schuurmans al een aantal keer heeft gezegd. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in en heb deze cake daarom ook een aantal keer besteld. De buren hebben het topic van de Salute Cake 1 dicht gegooid, en dat zal vast met een reden zijn gebeurd.