Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Net dikke order geplaatst alleen nog geen bevestiging gehad, kan dit kloppen?
hoi rob ik heb inderdaad je order binnen
we hebben wel meer problemen met afhaalbewijsjes heel vervelend allemaal
ik ga zo weer even een mail sturen naar de beheerder van de site
ik heb net zelf al geprobeerd om je een afhaalbewijs te sturen
(ik weet je niet of je die al ontvangen heb?
gr ed

Heb gisteren ook bij jullie besteld en ook nog geen ontvangst bevestiging gehad, maar zal vast wel goed komen. Echt top dat je bij jullie ook gratis vuurwerk bij krijgt bij de golden power, garden of eden en de China by night, geen enkele andere winkel doet dat namelijk, daarom heb ik bij jullie besteld. :D

Heb gisteren ook bij jullie besteld en ook nog geen ontvangst bevestiging gehad, maar zal vast wel goed komen. Echt top dat je bij jullie ook gratis vuurwerk bij krijgt bij de golden power, garden of eden en de China by night, geen enkele andere winkel doet dat namelijk, daarom heb ik bij jullie besteld. :D

Ik ook en krijg de mooie cakebox van zena erbijj.

Ik hoop dat jullie inmiddels allemaal een afhaalbewijs hebben gekregen
als het goed is is het nou allemaal opgelost
ik hoop het sorry voor alle ongemak

ik kreeg net een bericht
dat het afhaalbewijs bij hem als spam binnen kwam
heel vervelend

Dat was ik inderdaad. Dus check even je spambox mocht je er geen binnen krijgen! Mooie bestelling geplaatst bij Ed. Royal is goed vertegenwoordigd met de Golden Power, New Moon en China by Night. Ik ben benieuwd! Goed contact gehad met Ed en goede service geleverd. Tot dusver dus bijzonder tevreden!

Dat gaat een mooie jaarwisseling worden :-D

Dat was ik inderdaad. Dus check even je spambox mocht je er geen binnen krijgen! Mooie bestelling geplaatst bij Ed. Royal is goed vertegenwoordigd met de Golden Power, New Moon en China by Night. Ik ben benieuwd! Goed contact gehad met Ed en goede service geleverd. Tot dusver dus bijzonder tevreden!

Dat gaat een mooie jaarwisseling worden :-D
Dat is mooi om te horen daar doen wij het voor

Back
Bovenaan