hardcore0438
VWC lid
CCD sensor zit op de prof camera's. Videocamera's uit het consumenten assorti. zitten met een cmos censor .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
CCD sensor zit op de prof camera's. Videocamera's uit het consumenten assorti. zitten met een cmos censor .
mooi hoor hardcore0438 hier zie je gewoon het vuurwerk zo als het hoort niet 1 grote licht vlek zeg maar maar ja deze is gewoon te duur voor mij om nu even te kopen
Heeft er ooit iemand nagedacht over fotograferen op oudjaarsdag ipv filmen?
Van die pure sfeermakers, brandend lontje van een rotje, rode straat, rokende cake etc. etc.?
Misschien een keer wat anders.
(ja je stookt en dan heb je liever een camera op statief die filmt, maar je hoort ook veel freaks die zeggen dat ze meer voor sier gaan en overdag bijna niks doen, goede gelegenheid om even de straat op te gaan toch?
bedankt voor het mee denken iedereen ik heb via marktplaats de Canon Hf-100 kunnen kopen
vraag : de man waar ik hem van had gekocht die zij dat deze camer geen sd cart ondersteunt met 10 ( data snelheid? )
kan dat of was dat een verkoop smoes ?
bedankt voor het mee denken iedereen ik heb via marktplaats de Canon Hf-100 kunnen kopen
vraag : de man waar ik hem van had gekocht die zij dat deze camer geen sd cart ondersteunt met 10 ( data snelheid? )
kan dat of was dat een verkoop smoes ?
Dat zou kunnen, maar sinds een lange tijd kunnen bijna alle camera's dat gewoon. Lagere klasse liever niet, hoger klasse juist wel. Verder is het wel verstandig om bijvoorbeeld eentje van SanDisk te pakken, maar in principe zal elk kaartje wel voldoen.
Ik zou er niet op beknibbelen in ieder geval. Betrouwbaarheid en zeker snelheid zijn belangrijk. Dat die data een beetje vlug naar je computer gaat.
Ik heb de canon hf-200 en die pakt class 10 kaartjes gewoon niet in de hoogste kwaliteit!. Dus het zelfde zal voor de hf-100 ook gelden
Rond de 100 eurie
Denk dat ik opzoek ga naar een canon powershot sx280 hs. Dat lijkt me wel wat![]()