Zena Megastore Olen

Net te ver vanuit zwolle, anders ging ik fonteinen scoren.
Niet toevallig iemand die rondom zwolle heengaat?
Greetz

We zijn er vandaag weer langs geweest en ik kan iedereen aanraden om even langs te gaan
bijv. een Outblast van hardix voor 15 euro!!
geen geld

ben vandaag ook geweest. en met die kortingen maar gelijk een karton binnengehaald en nog wat waaiers die een mooie prijs hadden, tegenover anders

Iemand die nog wat kortingen weet die echt must haves zijn?
En de 2 hierboven, lijstje van wat jullie gekocht hebben en miss prijzen?

slechte service

slechte service

Wat een service hier.....

Vandaag langs geweest, voorgaande jaren goede service, aardig personeel, gratis artikelen.
Dit jaar?
We waren er om 10 uur en nog een stuk of 10 klanten.
Diegene achter de kassa zei haast niks en ik had trca 20 besteld, hij wist niet of hij er was en ging kijken, kwam terug en hij was er.
Mooi, 150 euro afrekenen, producten gehaald, GEEN traca 20!! fijn.. moest maar 2x 10 meenemen.

Oke, mooie korting gekregen maar niks extra's zoals voorgaande jaren, OOK in januari geweest.
En die suprise?
Er stond niks aangegeven en niemand heeft er iets over gezegt....

Vandaag langs geweest, voorgaande jaren goede service, aardig personeel, gratis artikelen.
Dit jaar?
Diegene achter de kassa zei haast niks en ik had trca 20 besteld, hij wist niet of hij er was en ging kijken, kwam terug en hij was er.
Mooi, 150 euro afrekenen, producten gehaald, GEEN traca 20!! fijn.. moest maar 2x 10 meenemen.

Oke, mooie korting gekregen maar niks extra's zoals voorgaande jaren, OOK in januari geweest.
En die suprise?

2x 10m meter is nog altijd beter dan 1x 20m.
1. Kost meer
2. Je hebt twee eindbommen.

Surprise, daar moet je denk ik even naar vragen!
Dat diegene niks zei, laat geweest, ochtendhumeur, daar oordeel ik niet in. Je kan nooit in iemand anders hoofd kijken hé!

Extra's als je tot wel 80% korting krijgt?
Normaal krijg je echt wel iets gratis hoor, maar niet bij zoveel korting... Denk je dat ze hier nog zoveel winst op maken?

Heeft niks met de service te maken hoor! :wink:

Laatst bewerkt:
Dikke korting krijgen en dan nog lopen zeuren dat je niks gratis krijgt slaat natuurlijk nergens op! Zena/Original is helemaal niet verplicht iets gratis te geven, dit krijg je bij de meeste winkels in Belgie namelijk ook niet.

Waarom verkoopt Zena zijn bunkers leeg?
Nu zijn alle producten weer op voorraad straks is alles weer uitverkocht.
En als je dan in sep/okt wat wil gaan kopen dan hebben ze niet veel
en komt het pas weer in nov/dec binnen.

Waarom verkoopt Zena zijn bunkers leeg?
Nu zijn alle producten weer op voorraad straks is alles weer uitverkocht.
En als je dan in sep/okt wat wil gaan kopen dan hebben ze niet veel
en komt het pas weer in nov/dec binnen.

De drukte is voorbij..
Ook in Belgie.
Aangezien ze ook in belgie een borherham willen verdienen geven ze nu korting.
In sept okt nov en december verkopen ze tog wel.
Maar met deze actie pikken ze nog wat extra centen mee!!
Mooi voor Original en mooi voor de liefhebber...
Typisch een win win situatie!

Iemand die deze week nog gaat vanuit noord holland, en eventueel samen wil rijden om de benzine kosten te delen..

Grtz

Laatst bewerkt:
Wat een koopjesmarkt daar. Die prijzen zijn niet normaal! 10-15 eurootjes voor 500grammers. Dat zijn toch geen prijzen meer? 3XH Boterham verdienen met zulke lage prijzen?

Okay het is wel oud wimmers assorti maar dan nog. Niet mijn lijn maar er zitten best leuke cakes tussen. Ook zag ik Hardix en Rubro voorbij komen. 10,- euro waar je in Nederland 40,- voor betaald. Dat noem ik kortingen!

Dit jaar?

En die suprise?

Uhh... ik was er vandaag ook, stipt om 9:30 AM. En ik ging daar zo rond 10:40 weer weg. En ik kan je vertellen dat bijvoorbeeld Lesley heel aardig was. Ja, die jongen aan de kassa zei niks, maar daar ga ik niet over vallen. Dit kan namelijk allerlei redenen hebben waar die jongen niks aan kan doen. Dus niet zomaar in de shout iemand onderuit halen zonder dat je precies de ins en outs weet.

Verder was de verrassing er zeker! Ik vroeg Lesley wat het vraagteken nu eigenlijk was en hij zei: daar ga ik nu zo aan beginnen. En prompt kwamen er dozen, dozen en nog eens dozen met ex-Wimmers voorraad. Daar werden hele leuke prijsjes op geplakt. Het personeel kon uiteraard niet vertellen wat de verschillende potten voor effecten hadden, maar dat maakte het des te leuker. Bijvoorbeeld: ik heb een 150 shots Ying Boy voor 15 euro, wat in de lijst stond voor 60. En ik kreeg er nog een leuk klein potje bij (GRATIS!!!). Wellicht verstandig om aardig met het personeel om te gaan, zodat die ook weer aardig met jou omgaat?

En mijn Ghost Song knalde met o/n uit elkaar, die is vandaag netjes vervangen door een nieuw exemplaar. Top service!!!

Beste Zena, ik heb vanochtend weer genoten. :)

Als er iemand vervoer heeft uit Noord nederland en zin heeft om te gaan en niet teveel voor de benzine/ diesel te betalen, ik wil best mee en mee betalen voor de brandstof! Zeker nu ik hoor dat er een ex voorraad van Wimmers word verkocht voor bodemprijzen is het zeker een tripje waard!!

Tot de voorraad strekt is verkrijgbaar tegen belachlijk lage prijzen:
Rubro,Hardix,Wolff,Horsebrand,Pyroboy etc.

Van een pakket Romeinse kaarsen voor 1 euro tot een klasse bak.
Al dit spul mag weg voor max 15 Euro per stuk

Tot de voorraad strekt is verkrijgbaar tegen belachlijk lage prijzen:
Rubro,Hardix,Wolff,Horsebrand,Pyroboy etc.

Van een pakket Romeinse kaarsen voor 1 euro tot een klasse bak.
Al dit spul mag weg voor max 15 Euro per stuk

Reserveren is zeker niet mogelijk? :p

Ja, zondag dicht is wel een gemis. Voor zo'n stuntmaandje zou het toch uit moeten kunnen? Doe je de toko als compensatie op maandag dicht ofzo...komt er toch geen kip.

Back
Bovenaan