Doorlont projecten - Foto's

Erg tof om te zien weer allemaal! jullie zijn goed bezig. Ikzelf heb ook dit jaar weer wat projecten in elkaar gezet. Enjoy! Op- of aanmerkingen natuurlijk welkom.

IMG_3826.jpgIMG_3824.jpgIMG_3829.jpgIMG_3832.jpg

nice al die delicious thunders :)

Als je bij kijkt, zie je bij een aantal dingen een all at once toegevoegd.
Niet alles is ook echt doorgelont, soms zie je a,b,c,d geschreven ivm volgorde voor schietkist :)

En het zou ook kunnen zijn, nu valt dat hier wel mee, dat het QM een singleshot scheef zet en volgens mij wil je dat niet als je er 100 hebt doorgelont. Kan gevaarlijke situaties opleveren rondvliegende bombettes.

Gewoon niet te strak. Een meter meer of minder QM maakt ook niet meer uit, omdat als je 1 keer met je ogen knippert het weg is. :p

Vorig jaar had ik het ook veel te strak erom heen zitten en slecht vastgeplakt, waardoor ik bij 2 cakes had dat de lontjes losgerukt waren door de QM.

IMG_1440.jpg

Zo heeft het in ieder geval NIET! bij mij gewerkt. :p

Wat was de meerwaarde om het op deze manier te doen? Alleen beide potten aan elkaar knopen en een stukje visco eraan was toch al voldoende??

Ziet er goed uit Kwintos! wordt dit ook de volgorde? ben je niet bang dat de GoE met zn 2en dan teveel geweld leverd aan t begin (omdraaien met Big19) of gaan ze 1 voor 1?

Ziet er goed uit Kwintos! wordt dit ook de volgorde? ben je niet bang dat de GoE met zn 2en dan teveel geweld leverd aan t begin (omdraaien met Big19) of gaan ze 1 voor 1?

Volgorde is 1x 4 seasons,2x garden of eden tegelijk,5x glorious met 6x big19 tegelijk en dan nog 6x thunderflower met een geaaide secret salute aan het einde.

vandaag ook weer de traditionele doorlont dag :P

komen ze ,

8x vast fortune
vastfortune.jpg

2x spacetemple
dsc00062bl.jpg

onderdeel van 10 uur
dsc00061qv.jpg

6x showtime mine w-shape :P
dsc00060gd.jpg

2x vuurwerk met een kroon
dsc00059x.jpg

2x delecious thunder ( obo + AT )
dsc00052ba.jpg

1= 2x miracle + dark knight
2= 2x city lights + endouvour
dsc00051bk.jpg

6x secret salute
dsc00049un.jpg

12x delicious thunder ( 50/50 )
dsc00047wi.jpg

da wastie weer voor dit jaar :)

Fijne jaarwisseling !

Over één uur alweer gaat dit de lucht in!:
1x Delicious Thunder
1x Delicious Thunder Final Edition
1x Vesnelde Secret Salute (in 5 sec leeg)

Foto's:
10uurproject1.jpg

10uurproject2.jpg

10uurproject3.jpg

10uurproject4.jpg

Mijn 10uur projectje; Beginnend met paranoia van Lesli 300 shots, eindigt met 2 secret salvo en een delicious thunder finale cake. Zie film

We dit jaar hebben weer een selfmade cake gebouwd.
Inhoud:
112 x sick 6
18 x thunder king

Dit is het geworden:

FILE0362.jpgFILE0360.jpgFILE0366.jpg
FILE0365.jpgFILE0364.jpg

Hij wordt in de avond afgestoken. Filmpjes volgen volgende week.

Wat was de meerwaarde om het op deze manier te doen? Alleen beide potten aan elkaar knopen en een stukje visco eraan was toch al voldoende??

Haha, ja je hebt helemaal gelijk. Maar ik wist dat toen allemaal nog niet. Had dit jaar gewoon overal stukjes visco aangeplakt met schilderstape. Werkt in ieder geval een stuk beter. :)

Back
Bovenaan