Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als de leverancier klachten krijgt van andere afnemers over de lage prijzen bij Slooijer, kan de leverancier toch verzoeken dit niet meer te doen? Of ze hier dan op in gaan is aan de winkel. De winst zit hem zeker niet in de kartonkorting voor een paar liefhebbers maar in de cakes die los verkocht/besteld worden. Ik denk dat de keuze voor de winkelier dan ook snel gemaakt is om conflicten te voorkomen.
Beetje jammer dat sommige winkeliers over andere winkeliers klagen,maar wist wel dat dat gebeurde nogal triest net of ze niet al genoeg winst maken.
Gewoon lekker de prijzen kunstmatig hoog houden,dan komt het vast wel goed want mensen kopen het toch wel of niet?
werkt de site nog wel dan ????? ik zie geen prijzen meer staan , en kan iik niks aanklikken om tebestellen ??????
hmm heb de prijzen is vergeleken maar die liegen er niet om (had de karton bestellijst van afgelopen jaar nog ), nou nou nou , gemiddeld toch 30 tot 50 per karton meer das niet mis.
ik had zowel hier als bij valk besteld afgelopen jaar ,maar voor mijn doen slaat slooijer de plank goed mis dus ons zien ze hier als klant ook niet ditjaar (wie weet volgendjaar misschien wel weer) of ze moeten ditjaar de prijzen nog terug brengen ,maar daar ga ik niet vanuit.
dus helaas