De Vuurwerkwinkel

Nouja ik heb het niet zo op Nederlandse pijlen, maar dat zal dan wel aan mij liggen :)
Ik ga denk ik toch voor de nieuwe "dragon line" cakes :)
En de "standaard" zooi (als die ooit online komt :) )

De Mistral pijlen zijn gewoon erg goed en helemaal voor 7 euro;)

Ik zou zeggen, gewoon meenemen:D

Mmm toch dan maar even testen die mistral pijlen :)

Nog meer aanraders ( jou persoonlijke mening ) ?

Edit: Zie trouwens helemaal geen prijzen op de site, en kan ook niks bestellen.

Laatst bewerkt:
Mmm toch dan maar even testen die mistral pijlen :)

Nog meer aanraders ( jou persoonlijke mening ) ?

Edit: Zie trouwens helemaal geen prijzen op de site, en kan ook niks bestellen.

Op dit moment zie je de prijzen weer;)
Ik denk dat ze nog even druk bezig zijn met de bekende puntjes op de i

Bij de outlet staan leuke aanbiedingen met producten die ik voorgaande nog niet tegenkwam en dus rest en op=op producten zijn! De mistral gaan er waarschijnlijk dus ook uit... INSLAAN!:D

Misschien dan toch 2 pakjes... 1tje om af te steken en als jij zegt dat ze uit de markt gaan... Dan leg ik er 1 op zolder om later ooit eens af te steken :)

Trouwens de prijzen en producten (die missen) zijn nog steeds weg!
En waar zie jij die mistral bij de superstunts staan? :p

Klopt, ik was eerst ook vergeten een dealer te selecteren. Zodra je dat doet, staan de prijzen er!

De mistral pijlen zijn bij mijn dealer niet los te koop, wel in een 'combideal'.

De mistral pijlen zijn trouwens een combinatie van ala freakyfleyers, en nog wat grotere pijlen zoals ik het zie. Weetje zeker dat het een aanrader is?

Klopt, ik was eerst ook vergeten een dealer te selecteren. Zodra je dat doet, staan de prijzen er!

De mistral pijlen zijn bij mijn dealer niet los te koop, wel in een 'combideal'.

De mistral pijlen zijn trouwens een combinatie van ala freakyfleyers, en nog wat grotere pijlen zoals ik het zie. Weetje zeker dat het een aanrader is?

Ja, vooral de Air'44 pijlen en de 2 Mortierpijlen S hebben stevige boeketten !

Iemand enig idee waar info over de gratis producten te vinden is?

Zitten wat cross bestel opties bij tegen bonfire..

Thnx maar doelde meer op de uitwerkingen.. Als ik voor 2,50€ extra een fijne cake erbij krijg en dan ipv de wodka blue een nagenoeg identieke cake krijg ben ik weer een stap verder.. 2,50€ gokken lijkt mij onndig met media like inet.

maar ik kan nergens filmpjes of iets vinden:D

Vorige week de dealer gesproken die ik redelijk goed ken. Moest ff de folder ophalen en zag dat de kanonslagen voor € 0,50 cent er niet op stonden. Klopt zei hij. Ik ga de oude voorraad die ik heb nog verkopen en dan de nieuwere. Die zijn volgens hem van betere kwaliteit. Per slof geen 200 stuks maar 160 stuks. Tijdens de voor verkoop voor € 0,75 en tijdens de verkoopdagen € 2,25. Ik heb een foto gemaakt uit de folder van deze Thunder kanonslag. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

die nieuwe rotjes lijken me opzich niet slecht, want je kan er in de basis wel vanuit gaan dat ze allemaal even hard zijn.

Wel vind ik het persoonlijk erg jammer dat ze met 160 in een doos zitten, ik vond 20 x 10 toch makkelijker meenemen en je krijgt niet van die kruithanden als je ze pakt.

zoals elk jaar zal ik ook dit jaar weer een deel van mijn collectie bestellen op devuurwerkwinkel, 18 flower tunder voor 6.95 kan ik niet laten liggen, die verpakking roept goede herinneringen op (al zal ik voor de rest gewoon een karton tunderking basic halen)

ps. ik raad iedereen aan de prijzen tussen de verschillende dealers op devuurwerkwinkel.nl te checken, bij de ene dealer zou ik 10,- betalen voor 18 flower tunder, en bij de andere maar 6.95

Via Hyves wordt elk jaar 2.50 code weggegeven. Wanneer gaat t dit jaar gebeuren?

Ik weet niet of die Thunder kanonslag t zelfde is als de Thunder Kanonslag die ik heb gehat. Maar dat zijn simpelweg flut dingen. Zeker geen 2.25 waard, 75 daarentegen is wel acceptabel.

Dit jaar bij me lokale dealer ff nagevraagd wanneer de folder komt in Gouda, hij zei volgende week:) Knuffel draak gelijk gekocht. En mogelijk weer n wedstrijd. Show wordt pas volgend jaar xD

Weet niet of ik verder er nog wat neem. T is wel lekker dichtbij.

die nieuwe rotjes lijken me opzich niet slecht, want je kan er in de basis wel vanuit gaan dat ze allemaal even hard zijn.

Wel vind ik het persoonlijk erg jammer dat ze met 160 in een doos zitten, ik vond 20 x 10 toch makkelijker meenemen en je krijgt niet van die kruithanden als je ze pakt.

zoals elk jaar zal ik ook dit jaar weer een deel van mijn collectie bestellen op devuurwerkwinkel, 18 flower tunder voor 6.95 kan ik niet laten liggen, die verpakking roept goede herinneringen op (al zal ik voor de rest gewoon een karton tunderking basic halen)

ps. ik raad iedereen aan de prijzen tussen de verschillende dealers op devuurwerkwinkel.nl te checken, bij de ene dealer zou ik 10,- betalen voor 18 flower tunder, en bij de andere maar 6.95

en bij nog anderen zelfs 4,50

Back
Bovenaan