-*- Friesland -*- Magic Vuurwerk Gorredijk / Noordwolde

Het was na even wachten prima geregeld toch Robert? De korting heb ik je gegeven omdat je even moest wachten. Zo lossen we zaken op bij Magic Vuurwerk :wink:

Ik moest even nagaan hoe en wat met de shocks, de baas had je in Gorredijk verwacht en wij zaten even met voorraad. Dus enig overleg was nodig...

Maak er wat moois van morgen!! We zien je graag weer :D

Beste mensen,

Allemaal de allerbeste wensen voor 2011, iedereen heel erg bedankt voor het bezoek.
Hopelijk zien we de mensen volgend jaar weer terug, met eventule kenissen en of buren

Ben erg benieuwd naar de dingen die we verkopen, dus ook jullie reacties aan ons zijn hartelijk welkom.

Graag tot ziens,

Reinier de Graaf

MAGIC Vuurwerk

buurtassortiment was iig super goed ! Hopelijk zit die er volgend jaar weer bij :D

en och wat heb ik me vermaakt met die singelshots :D

Mooi dan mag er voor mij nu alvast weer een reservering gedaan worden voor de buurtassortimenten :D

Topshow!! En topvuurwerk!

Mooi dan mag er voor mij nu alvast weer een reservering gedaan worden voor de buurtassortimenten :D

Topshow!! En topvuurwerk!

gaat ik in mee !:cool:

Mocht je weer zown actie met de singelshots houden, zet maar een doosje of 50 a 60 voor mij weg:handsup: .. heb weer als een klein kind staan stoken met de buurman:holland:

Verrek, een dealer met Hardix én Rubro op rijafstand :) De 2 importeurs die mij dit jaar het meest opvallen :) Ik hou die webshop maar 'ns even in de gaten...

Laatst bewerkt:
Volgens mij is de eigenaar een oom van een (oude) vriend van me. Die nam altijd folders voor mij mee, weet nog dat het toen Schuurmans was.
Lijkt er op dat ze inmiddels een mooier assortiment hebben :)

Volgens mij is de eigenaar een oom van een (oude) vriend van me. Die nam altijd folders voor mij mee, weet nog dat het toen Schuurmans was.
Lijkt er op dat ze inmiddels een mooier assortiment hebben :)

Klopt, ze draaien daar nu Hardix en Rubro
En houden wel van wat ACTIE
Ze hebben ook een winkel in Noordwolde......

Verrek, een dealer met Hardix én Rubro op rijafstand :) De 2 importeurs die mij dit jaar het meest opvallen :) Ik hou die webshop maar 'ns even in de gaten...

Wat vind je van de volgende actie??

RUBRO EVENT SERIE
in de voorverkoop
2+1 Gratis

Dus 3x Event 1 voor maar 67,50 ( das de prijs van 2 stuks!!)

De Heavy Legend cakes

6,25
12,95
16,00
25,00

3 x de Event season box voor maar 285 euro!!!
maar 92 euro per stuk!!!!

Ook hebben ze wat opruimers van Zena/Herlat dat nieuws volgt later......:bonk:

RUBRO EVENT SERIE
in de voorverkoop
2+1 Gratis

De Heavy Legend cakes

6,25
12,95
16,00
25,00

Heb je ook al een idee vanaf wanneer er te bestellen valt?:)

pm gestuurd, helaas nog geen antwoord:(

Trouwens erg goed bezig bij Magic !!

ze hebben de folder ook al wat klaar, ben vandaag ff langs geweest
Als je op hun gewone mail stuurt krijg je snel reactie terug
(heb ik ook gedaan)

Ze hadden ook wat zena/herlat cakes in de opruiming, wordt steeds beter in Friesland

Heb ff met de baas zelf gesproken en ze doen dit jaar in de voorverkoop veel acties met 1+1 gratis, 2+1 gratis, en extra sherpe prijzen!!
Noordwolde is dit jaar een echte Rubro vuurwerkwinkel, met extra acties, vertelde de baas.

Ben benieuwd:):):):)

RUBRO EVENT SERIE
in de voorverkoop
2+1 Gratis

De Heavy Legend cakes

6,25
12,95
16,00
25,00

Laatste nieuws voor de Freaks,
6 thunderking in een doos 1,= actie, actie, actie

Maar gaan de acties gewoon online komen in hun winkel? Want zo met dat obscure 'mail ons' lijkt het of die acties alleen op rare manieren te vinden en regelen zijn. Ik zie verder (nog) niks op de site staan. Dus wees gewoon open en duidelijk, Magic, over wanneer de site incl. acties opengaat aub? Dank u.

Maar gaan de acties gewoon online komen in hun winkel? Want zo met dat obscure 'mail ons' lijkt het of die acties alleen op rare manieren te vinden en regelen zijn. Ik zie verder (nog) niks op de site staan. Dus wees gewoon open en duidelijk, Magic, over wanneer de site incl. acties opengaat aub? Dank u.

Hallo,

Het is de bedoeling dat deze week de folders met de acties naar de drukker gaan, maar ik geef jullie wat primeurtjes,

Zodra alles gedrukt en dus definitief is gaat ook de webshop open met alle acties die ook in de folder staan

Degene die er een mailtje aan waagden hebben ook netjes bericht gekregen of er is iets anders fout gegaan.

Dus het kan nog wel even duren dat de webshop officieel open gaat.
waarschijnlijk 1 december, maar ik probeer eerder,
We hebben maar een ideal acount voor 1 maand, heb vandaag aangevraagd of dat ook eerder kan , want dan kan de webshop eerder open.

Ik hoop dat ik je zo het een en ander heb duidelijk gemaakt, ben niet iemand van flauwe acties of mailtjes.

Met vriendelijke groet,

MAGIC Vuurwerk,

P.S. je mag me van alles over de acties vragen, via pm krijg je zsm bericht.

Laatste nieuws vrijdag is de actie folder voor Noordwolde klaar. hoop dat ruud er wat moois van heeft gemaakt:wink::wink:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Het is de bedoeling dat deze week de folders met de acties naar de drukker gaan, maar ik geef jullie wat primeurtjes,

Zodra alles gedrukt en dus definitief is gaat ook de webshop open met alle acties die ook in de folder staan

Degene die er een mailtje aan waagden hebben ook netjes bericht gekregen of er is iets anders fout gegaan.

Dus het kan nog wel even duren dat de webshop officieel open gaat.
waarschijnlijk 1 december, maar ik probeer eerder,
We hebben maar een ideal acount voor 1 maand, heb vandaag aangevraagd of dat ook eerder kan , want dan kan de webshop eerder open.

Ik hoop dat ik je zo het een en ander heb duidelijk gemaakt, ben niet iemand van flauwe acties of mailtjes.

Met vriendelijke groet,

MAGIC Vuurwerk,

P.S. je mag me van alles over de acties vragen, via pm krijg je zsm bericht.

Laatste nieuws vrijdag is de actie folder voor Noordwolde klaar. hoop dat ruud er wat moois van heeft gemaakt:wink::wink:

Top service !..hoop het mailtje zo te kunnen lezen !..

Hard opweg naar de beste zaak van Friesland !

Hey, dank je voor je uitgebreide opheldering! Hou je qua je maand iDeal wel de sluitingstijd van de webshop in de gaten? :p Ben erg benieuwd welke acties er komen, en hoe het verder er allemaal uit gaat zien. Zou wel een prestatie zijn om mij jullie kant op te lokken :wink:

Back
Bovenaan