Monsterlijk mooi!

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 251
Artikelnaam: Monsterlijk mooi!
Bruto Gewicht: 2442 gr
Netto Kruitgewicht: 407 gr
Aantal Schoten: 49shots
Effectomschrijving: 49 schots cakebox! Het geheel vangt aan met crackling stars overgaand in gouden palmbomen. Dan volgt een versnelling in het ritme. Dit duurt voort tot aan de finale van burstknallen die monsterlijk mooie dragon eggs verspreiden!
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: 20,0-25,0 m.
Richtprijs: €. 29,95
Kartoninhoud: 6 st

251_monsterlijk_mooi.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
hoewel het uiterlijk van dit potje mij niet erg bevalt..lijkt mij dit toch wel een lekkere pot om af te steken....mooi opbouwend tempo en een lekkere finale! ?Ook erg mooie effecten vind ikzelf die goed bij elkaar passen :D

Een zeer aantrekkelijke effectomschrijving zeg!
Mooie gouden palmen met heerlijke ruige dragon eggs, dat belooft nog wat!
De effecten passen inderdaad erg goed bij elkaar, deze ga ik ook in de gaten houden!:D

De omschriving klinkt goed. Ben alleen benieuwd of de crackling niet teveel overheerst. We gaan dit natuurlijk live zien waarna ik mijn mening pas echt kan vormen.

49 shots voor 35 euro? Echt nette prijzen. Lijkt erop dat Lesli sins vorig jaar opeens lekkere prijzen erin gooit. Hield altijd alles van Lesli, en ben steeds meer tevrede:)

Dat wel, maar helaas zijn de op andere punten veelste duur (denk aan pijlen, pakketten en sommige cakes). Desalniettemin ben ik zeer benieuwd naar de nieuwe vorderingen van Lesli!

De effecten en de prijs van deze cake klinken zeer goed :) Net als Bassie vind ik het uiterlijk wat minder, maar dat zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van de cake zelf.

klopt, nooit kijken naar het uiterlijk, het ziet er allemaal wel goed uit, maar pas op(wild things) bijv

Deze vandaag op de demo gezien. Moet zeggen dat het opzich een leuk uitgewerkte cake is maar dat het absoluut mijn smaak niet is.
De mines hadden wat voller gemogen en de boeketten ook. Desalniettemin is het tempo echt geniaal en dat maakt hem toch wel weer een stuk beter!

Ik zit nu naar de video van DS te kijken en dan lijkt die opeens heel erg op de kickstarter. Weten jullie nog of de effecten helemaal goud waren of zit er ook nog kleur in?

Hier kan je toch geen nee tegen zeggen..

Ziet erg mooi uit, Lesli doet gelukkig ook nog wel af en toe goeie dingen.

Back
Bovenaan