[Dynasty] Sydney

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1619
Artikelnaam: Sydney
Bruto Gewicht: 3.750 gr.
Netto Kruitgewicht: 497 gr.
Aantal Schoten: 35 Schots
Effectomschrijving: 5 schoten links, 5 schoten rechts, daarna verder als waaiercake. Kleuren zijn rood, groen en goud.
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Richtprijs: €42,-
Verpakkingseenheid: 4/1
Afmetingen: 275x235x175mm
Film: Demo Wolff 2007
Film: Filmpje website Wolff

Laatst bewerkt door een moderator:
heldere kleuren , goede shape en 'n aantrekkelijke prijs maakt dit product tot in mijn ogen 'n aanrader , het enige minpuntje vindt ik de afwerking van de effecten , want die hadden met het beschikbare kruit echt wel wat groter en breder gekunt als ik het vergelijk met andere producten . :bye::bye::bye:

Laatst bewerkt:
Vergeleken met al die anderen vind ik deze toch aan de dure kant voor wat je er voor terug krijgt...
Op zich leuk bedacht en mooi helder maar blijkbaar kan de prijs een stuk lager als je hem vergelijkt met de andere blokjes die nieuw op de markt komen!
Pot is verder wel heel gaaf daar niks over!!
:bye:

De prijs is erg scherp voor een 500 grammer vind ik toch.
Ik had me iets meer verheugd op de uitwerking, maar ik vind hem nog steeds wel redelijk goed.:)
Had alleen verwacht dat er ook goude uitlopers kwamen, iets dat ik zeer apart vind. Maar het 'goud' zat hem gewoon in de willows.

ja ik vind ik het ook wel een goede bak hij is niet super goed te noemen maar redelijk.. en de prijs kan er mee door.. het effect vind ik op zich prima alleen ik had ook iets meer verwacht.. ik had zelf ook een beetje op uit lopers verwacht..

Ik heb mijn twijfels over dit product. Kleuren zijn weer helder, maar er is wel gebruik gemaakt van de meest standaard effecten. Anderzijds kan je weer zeggen dat de laatste jaren er veel nadruk op aparte effecten in gelegd en dat de standaard producten verwaarloosd zijn.

Prima aanvulling voor het vuurwerk assortiment in Nederland. Maar over de prijs ben ik kritisch, die 42 euro is in mijn ogen te hoog.

filmpje van vuurwerktoko : http://www.wolff-vuurwerk.com/data/vuurwerk_tv.php?vw=1619
toen ik de films van vwc en ub voor het eerst bekeek was ik helemaal gek van deze cake , inmiddels is mijn mening over dit blok verschrikkelijk afgezakt , door de nieuwe producten van andere merken , en is hij verdwenen van mijn wishlist . en deze film brengt geen verandering in mijn mening , en dat ligt eigenlijk maar aan 1 ding , en dat is dat de bombettes met weinig kracht tot ontploffing komen , en het dus 'n extreem snel vallend effect wordt , en dat valt bij vele freaks niet in de smaak .

filmpje van vuurwerktoko : http://www.wolff-vuurwerk.com/data/vuurwerk_tv.php?vw=1619
toen ik de films van vwc en ub voor het eerst bekeek was ik helemaal gek van deze cake , inmiddels is mijn mening over dit blok verschrikkelijk afgezakt , door de nieuwe producten van andere merken , en is hij verdwenen van mijn wishlist . en deze film brengt geen verandering in mijn mening , en dat ligt eigenlijk maar aan 1 ding , en dat is dat de bombettes met weinig kracht tot ontploffing komen , en het dus 'n extreem snel vallend effect wordt , en dat valt bij vele freaks niet in de smaak .

Damianus, ik ben het voor een (heel klein) deel met je eens.
Volgens mij ben je geen fan van Dynasty.
Voor hevige bursts moet je bij Pro-line zijn , maar daar zijn de effekten weer veel minder.
Ieder ze,n keuze , maar geef mij maar Dynasty, voor mij (en velen zijn dit met mij eens), de onbetwiste NR 1 van NL.

TIP : stook eens een "Stars over Paris" , misschien verander je gedachte !!
Cheers:bye:Mek

Ik moet zeggen dat de burstknal van het filmpje op vuurwerktoko anders over komt dan van de demo avond.

Persoonlijk vind ik de burstknallen niet slecht, sterker nog, bij sommige effecten is een burstknal helemaal niet nodig om een mooi effect te krijgen.

En Mek, je hebt gelijk wat betreft burstknal en pro line. Daarom zal ik niet snel pro line komen: producten zijn veelal gericht op het bursteffect, kleur, variatie etc is bij pro line een stuk minder ja.

Damianus, ik ben het voor een (heel klein) deel met je eens.
Volgens mij ben je geen fan van Dynasty.
Voor hevige bursts moet je bij Pro-line zijn , maar daar zijn de effekten weer veel minder.
Ieder ze,n keuze , maar geef mij maar Dynasty, voor mij (en velen zijn dit met mij eens), de onbetwiste NR 1 van NL.

TIP : stook eens een "Stars over Paris" , misschien verander je gedachte !!
Cheers:bye:Mek

hahaha wat 'n kneus ben jij , dynasty is m'n favoriete merk , en normaal gesproken ben ik tevreden met de bursts van dynasty , maar bij de sydney is het echt onder de grens en dat je bijna niks hoort dat boeit niet maar het gaat erom dat het tenkoste gaat van het effect .
en de stars over paris vind ik ook zeker een van de beste cake's van dynasty , en zal ik dit jaar ook zeker kopen , en pro-line is het gesprek niet eens waard vind ik .
dit is echt al de zoveelste keer dat je 'n totaal verkeerd oordeel over mij trekt , terwijl je niet eens naar mijn post kijkt , want anders zou je die tientallen positieve reacties en ervaringen van mij bij dynasty al lang gezien hebben , en zou je begrijpen dat ik niet de kneus ben die je denkt dat ik ben .

hahaha wat 'n kneus ben jij , dynasty is m'n favoriete merk , en normaal gesproken ben ik tevreden met de bursts van dynasty , maar bij de sydney is het echt onder de grens en dat je bijna niks hoort dat boeit niet maar het gaat erom dat het tenkoste gaat van het effect .
en de stars over paris vind ik ook zeker een van de beste cake's van dynasty , en zal ik dit jaar ook zeker kopen , en pro-line is het gesprek niet eens waard vind ik .
dit is echt al de zoveelste keer dat je 'n totaal verkeerd oordeel over mij trekt , terwijl je niet eens naar mijn post kijkt , want anders zou je die tientallen positieve reacties en ervaringen van mij bij dynasty al lang gezien hebben , en zou je begrijpen dat ik niet de kneus ben die je denkt dat ik ben .

Het spijt mij hoor, maar ik hoor jou hier als eerste het woord 'kneus' in de mond nemen. Ik had trouwens graag van jou dat jij je posts eens wat meer verzorgt.
Hoofdletters, en wat minder lange zinnen maken zoiets een stuk aangenamer om te lezen. :) Als ik een lange post van jou zie, heb ik al meteen geen zin meer om die brij te lezen.
En ja als ik een korte post van jou zie, weet ik al wat er in staat. "Leuke cake maar ik zou hem pas kopen als hij 5 euro goedkoper was."
Sorry hoor, maar zoiets staat er altijd wel in.. No offense! Maar nu jullie 2 toch al 'meningen aan het delen' waren, gooi ik mezelf er ook eens in.

Je komt gewoon erg kritisch over, en ik denk dat daarom Mek zich een beetje verkeken heeft in jou manier van kijken tegenover Dynasty.

Ik ben ook ernstig kritisch en ik weet dat er mensen zijn die daar niet tegen kunnen.

Dat wil overigens niet zeggen dat iedere mening verkeerd is en een discussie uit moet lopen op gezeik. Al komt dat helaas wel eens voor.
Het forum is er juist om lekker te discussiëren, want zeg nou zelf, zouden jullie hier nog dagelijks komen als er geen forum was?

Damianus , met jouw ga ik dus GEEN discussie meer aan.
Je brengt allemaal zwakke argumenten aan waar we NIETS aan hebben.
En ik laat me ook geen kneus noemen.....:angry:
Trek zelf je conclusies
Cheers
Mek

zijn de effecten beter dan de stars over paris? of valt deze enorm tegen?

Dit zijn absoluut mooie effecten, met name de kleuren. Je vergelijking met Stars over Paris is wat apart, want die cake is volkomen anders, ook qua prijs. Ik zou in ieder geval gaan voor de Stars over Paris en een andere kleinere cake erbij i.p.v. de Sydney, maar het blijft smaak. :wink:

Ik ben op zoek naar een cake met hetzelfde effect als de Golden Glory van Proline. Is dit dan een goede keuze?

Een link stond er wel genoemd in post #7 van Damianus.
Alleen had hij niet artikel 1619 in de link staan maar 619...
Ik heb het daar ook meteen maar even aangepast, wel zo netjes :)

Back
Bovenaan