Alphen aan den Rijn [ 28-05-2011 ]

Wij zijn er nagenoeg klaar voor, wie heeft er een vuurtje? :d tot vanavond mannen!

Gr Katan op locatie

En de lijst blijft groeien , vanavond aanwezig :

- Torrr
- Ylke met vrouw en kids
- Stefantvs
- Jappy-b
- Sunseeker
- Dimple + Monique
- Pozilac
- Vinnievuurwerk
- ivivuurwerk
- RRnl
- Jwtjuh
- Sethjuh
- Fire Dragon
- Killerdome
- DsNL
- Pyromaniac21 + een andere vuurwerkmalloot :p

ach als het toch zo gezellig word kom ik ook wel gezellig langs:p Darksoul ik kom langs amersfoort, als je mee wil moet je maar ff pm'en:)..

Komt ie nou mee aan...! :cry:
Ik moest vandaag werken, dus ik lees het nu pas...
Toch bedankt voor het aanbod.

Ben net terug van Alphen en het was een gezellige meeting met de jongens.
De show was leuk om te zien, verdere info volgt.

Volgens mij ging het niet helemaal goed tijdens de show. Problemen met de schietkisten boys?

Voor de rest weet ik niet zo goed hoe ik deze show moet beoordelen. Veel peony, wave en crown gezien. Ook een thema met jellyfish dacht ik, was dat het ook? De finale was dan zeer leuk met het klassieke goud, afgewisseld met rood-gele peonies en wat salutes. Mooie afsluiting vond ik!

Trouwens ook zat leuke vrouwtjes op dat terrein daar. Heb me niet verveeld vanavond.

Mijn plan is om hier te gaan staan ( besproken met Ylke ): aan het einde van de Verlengde Aarkade heb je een ophaalbrug en daar kunnen we verzamelen of we kunnen van af daar filmen, fotograferen, kletsen en bieren :p.
Het voordeel van deze locatie is dat het precies aan de andere kant van het feestterrein is en we dus geen last hebben van de drukte.

Ik stond óp het festivalterrein en heb geen last gehad van de drukte hahaha. Kans gemist denk ik zo.

1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

Zo wij rijden weer terug. We hopen dat het er goed uit zag. We hebben ons best gedaan vandaag in dat rotweer!

Gr

Zeker mooie plaatjes Stefan :thumbup:

Was een gezellig onderonsje met veel bekenden en heb mij dan ook goed vermaakt, filmpje zet ik morgen online.

Ben weer terug.
Gezellig staan ***len met een hoop van VWC :)
Show ben ik minder over te spreken.
Het werd geen bommetje voor bommetje show?
Nee, een 2 bommetjes voor 2 bommetjes show :yes:
Op het begin nogal saai met veel groen en rode peonies.
Fluiters op het water waren leuk (de enige verrassing die ik er uit kon halen)
Finale was een stuk beter dan de show zelf.

Laten we het houden op 'een typische katan show'

Back
Bovenaan