Vragen aan Breeschoten "de Kruiterij" 2011

Torrr

VWC lid
Aankomend bezoek BKV.

Op 6 mei aanstaande staat er voor VWC een bezoek gepland met deze importeur, graag hoor ik of jullie nog specifieke vragen hebben aan deze importeur die wij tijdens het bezoek kunnen voorleggen. De antwoorden zullen wij verwerken in een verslag van dit bezoek wat wij zullen plaatsen in een nog te maken topic.

Met vriendelijke groet,

Arjan

Leuk dat er een bezoek komt aan BKV :) Ik heb wel een paar vraagjes:

- Komt er een uitbreiding binnen de Dragon lijn? Zo ja, uit hoeveel cakes bestaat die uitbreiding?
- Behoudt de Dragon lijn haar prijs, of kunnen we prijsveranderingen verwachten?
- Komt er een nieuwe lijn uit dit jaar?

Komen er binnen de Dragon lijn nog uitbreidingen met spektakelcakes a la Silver Salute of b.v. de Falcon van Schuurmans?

Gaan er ook pakketten komen met cakes in de kwaliteit/prijs verhouding die gelijk zijn aan de Dragon line. Dit wil niet zeggen in de Dragon line.

Heren, hebben jullie nog meer vragen of was dit alles wat jullie konden bedenken. Ik neem aan dat er nog zat te vragen is aan deze importeur en zo vaak krijgen jullie niet de mogelijkheid om indirect een vraag aan de Kruiterij te stellen.

ja dit keer 1 van mijn kant . ( na 3 jaar tijd :bonk: :frusty: )
gaan ze dit jaar de dragon line verder uitbreiden ?

Heren, over 3 dagen zijn we op bezoek bij Breeschoten/ de Kruiterij, dus mochten jullie nog vragen hebben stel ze dan hier dan kunnen ze nog worden meegenomen voor het komende gesprek !

Laatst bewerkt:
Komen er bij jullie cakes in het assortiment met een wat lagere prijs net als wat Wolf etc ook heeft ( lily magnolia, wild wild west en cape town etc. ) Goede 12 - 16 schots cakes van rond de € 10,00. Ik koop namelijk liever drie mooie cakes van rond de € 10,00 dan 1 van € 30,00 tot € 35,00. Ondanks dat ze wel prachtig kunnen zijn maar mijn budget dat gewoonweg niet toe laat.

@Tiger-Head
Daar ben ik het mee eens, daarom koop ik vaak ook bij Wolff, daar zijn ook 10 euries cakes. Maar voor 30 euro cakes zou ik niet van Wolff kopen. Ik zou best wel wat cakes van deze prijsklasse willen zien. Goede vraag vind ik!.

Het bezoek aan de BKV "De Kruiterij" in Veendaal is morgen
Wij hopen jullie zo snel mogelijk verslag uit te brengen van het bezoek en de antwoorden op jullie vragen te kunnen geven.

Back
Bovenaan