Jewel in the Crown [Uitloop]

Vind het een super mooie cake, maar vind het jammer van het einde. Vind zelf dat ze beter voor een finale van brocade crowns in plaats van falling leafs hadden kunnen maken...

om eerlijk te zijn heb ik deze cake nog niet gehad meybe dat ik deze aanschaf bij de losse verkoop
en is een goede film van ga maken

Dit jaar zit deze er weer bij. gelukkig blijft deze vanaf zij introductie dezelfde prijs houden. in tegenstelling tot andere cakes van broekhoff die een introductie prijs kennen en per jaar gewoon duurder worden valt het mij op dat deze mooi constant blijft in de prijs. Ik betaal er nu al vier jaar €45 voor en dat vind ik een erg mooi bedrag voor deze topcake het is de enige cake in mijn collectie met falling leaves effect en dat past erg mooi bij de brocades.

Vorig jaar ook gebruikt in mijn vuurwerkshow. Product is prima te gebuiken hierin, maar ook los vind ik hem meer dan voldoende. De effecten zijn apart, en de combinatie zou ik niet zo snel naast elkaar leggen maar het pakt goed uit. Vorig jaar had ik in volgorde de Treasure Island, Jewel in the Crown, Fallings Leaves. Dat pakte elkaar gewoon precies op!

ik heb niet echt een ruim budget, maar wil toch wel iets moois hebben voor een redelijke prijs. kan ik deze aanschaffen of kan ik dan toch beter gaan voor iets anders?

ik heb niet echt een ruim budget, maar wil toch wel iets moois hebben voor een redelijke prijs. kan ik deze aanschaffen of kan ik dan toch beter gaan voor iets anders?

Je kunt beter deze pot nemen, dan de multicross.

Krijg je meer waar voor je geld.

Dus ik zou jewel the crown nemen.

Ik weet niet welke andere merken en collecties jij nog meer kunt kopen. Maar deze is zeker zijn geld waard wegens zijn toch wel apparte en mooie combinatie van Brocades, fluiters en Falling leaves. Ik weet ook niet hoeveel hij bij jou kost, want ik kan hem namelijk krijgen voor €45 en dat vind ik een nette prijs voor deze maar als je er bijvoorbeeld €50 voor moet betalen zou ik als ik jou was naar iets anders gaan kijken.

Als je geen ruim buget hebt, zou ik zeker niet 1 cake kopen voor 40 euro!
Koop dan bijv de el dorado van wolff. een battle en een cape town.

Als je die app van broekhoff mag geloven is de adviesprijs verhoogd naar 59,95. Schrok hier behoorlijk van

Back
Bovenaan