Vuurwerk Discount

Kan het kloppen dat de codes nog niet werken ? Ik krijg de korting niet te zien in de winkelwagen ...

Edit: Sorry niet goed gekeken ....

Gisteravond besteld en er waren een paar probleempjes met het verkrijgen van de bon. Deze doet het nu en ik wil graag kwijt dat de service echt super is. Gisteravond even een mailtje gestuurd en vanochtend is alles al direct geregeld! Echt top, hoop dat de mensen van VuurwerkDiscount dit ook lezen, pluim van mij. :wink:

Laatst bewerkt:
is het vuurwerk hier in de losse verkoop even duur als in voorverkoop ?

Het meeste wel op zich. Er zijn soms wel dingen uitverkocht natuurlijk. En sommige voorverkoopacties tellen niet meer mee. Wel zijn er dagaanbiedingen tijdens de losse verkoop die soms waanzinnig zijn. (Bijv. een pijlenpakket van 12.95 naar 5.95)

jep, vorigjaar een mat van een metertje of 15 lang gehaald voor 2 tientjes. zeker niet mis. Wel zijn de dagaanbieding echte lokkertjes, een 500 grams pot voor 15 euro bijvoorbeeld, ze hebben er daar volgens mij dan ook niet meer als 10 stuks van.

Dat idee had ik ook al, toen ik kwam voor de dagaanbiedingen was het meeste al uitverkocht. Omdat je daar dan met een dikke portemonnee naartoegaat koop je toch wel wat anders omdat je nou eenmaal er heen bent gegaan.

als je optijd bent is het er in veel gevallen nog van de 8 jaar dat ik er nu kom heb ik 1x 1 pot niet kunnen krijgen van eend ag aanbieding.

Voor de mensen die graag alle Event cakes + event rockets willen hebben, kijk even naar Bunte vuurwerk. :)

Bij deze winkel koop je het hele setje voor 200,-, bij Vuurwerk Discount betaal je 275,- euro!

Er is een TOP AANBIEDING geplaatst op de site van vuurwerkdiscount.
Kijk in de linker kolom onder "Top aanbieding"

Gr Wim

Voor de mensen die graag alle Event cakes + event rockets willen hebben, kijk even naar Bunte vuurwerk. :)

Bij deze winkel koop je het hele setje voor 200,-, bij Vuurwerk Discount betaal je 275,- euro!

Dat heb je goed opgemerkt :D Bunte Vuurwerk is een goede vuurwerkwinkel in Hengelo. Vroeger verkochten ze voornamelijk Lesli maar men is stilaan overgegaan naar Rubro. Goede keuze moet ik zeggen!

Heb je ook gekeken naar de rest van het assortiment bij Bunte?:p
Met de meeste artikelen zijn ze stuk duurder dus als je alles bij vuurwerkkdiscount besteld ben je nog goedkoper uit.:droolthum

WIERDEN - Vuurwerkdiscount Van den Broeke aan de Nijverdalsestraat 24 geeft bij bestellingen in de voorverkoop gratis vuurwerk weg.
De zaak, dien normaal vol staat met vele nieuwe fietsen is deze de laatste weken van het jaar omgebouwd tot een overzichtelijke en fraaie vuurwerkshowroom. Bestellen van vuurwerk in de voorverkoop kan via één van de vuurwerkdiscount winkels in Wierden, Almelo of Vriezenveen. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om via de vernieuwde website vuurwerkdiscount.nl direct te bestellen. Via de website kan iedereen makkelijk vuurwerk bestellen en vooraf de vuurwerk effecten bekijken. Bij bestellingen in de voorverkoop geeft de vuurwerkdiscount gratis vuurwerk weg! Als het vuurwerk geplaatst is in het winkelmandje, kunnen klanten kiezen of ze het vuurwerk op 29, 30 of 31 december afhalen. Vervolgens kan de klant kiezen om te betalen via Ideal en als de betaling succesvol afgerond is wordt de afhaalbon automatisch per e-mail verzonden. Evenals vorig jaar is de vuurwerkdiscountclub een groot succes. Wie hier kosteloos lid van wordt kan met hoge kortingen (-50%!) knal- en siervuurwerk kopen. Alle leden krijgen ieder jaar actiecodes die makkelijk in zijn te wisselen op de Vuurwerkdiscount website. Door rechtstreekse inkoop is Vuurwerkdiscount.nl in staat exclusieve producten te bieden, zoals de Event cakes, groot vuurwerk voor de echte liefhebber. Maandag 27 december en dinsdag 28 december is de zaak extra lang geopend van 8.30 tot 20.00 uur. Tot dinsdag 28 december kunnen bestellijsten in de winkel en via de webshop ingeleverd worden. Meer info: telefoon 0546-571284 of www.vuurwerkdiscount.nl

http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1517389

Heb een mailtje gestuurd m.b.t een aantal vraagjes. Mocht ik antwoord krijgen dan post ik dat hier uiteraard.

Heb een mailtje terug ontvangen met leuke informatie erin.
Mij is gevraagd dit nog niet te posten op VWC, dit zal ik dus ook niet doen.
Ik kan jullie alleen zeggen dat 't goed nieuws is.
Wilde in ieder geval even laten weten dat mailcontact met de vuurwerkdiscount zoals ieder jaar piekfijn verloopt. Hiervoor dank!

wilde net een mailtje sturen dat de site bij mij niet werkt,
werkt vuurwerkshopper.nl opeens wel! maar heb ik nog steeds problemen
dat de afbeeldingen niet worden weergegeven of moeten deze afbeeldingen komende dagen nog worden toegevoegd?
Toch maar een mailtje sturen of kunnen jullie de foto's ook nog niet zien?
EDIT: krijg nu overal binnenkort gaat de nieuwe site online, dus nog ff afwachten

Hahaha, die ouwe Chinees, wat een prachtvent, hopelijk komt die nog terug op de website, zijn leuke beelden en foto's van gemaakt door Rubro. :D

Back
Bovenaan