Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik zie nu de bizar 14 op de video klopt dat?Verrassend goed deze! Onverslaanbaar voor de prijs. De burst is erg dik en de boeketten flink. Tempo wel iets te hoog vind ik

klopt, dit is de goede:ik zie nu de bizar 14 op de video klopt dat?![]()
Ik zie volgens mij wel wat gekleurde pareltjes bij de witte blink. Zou kunnen dat de camera het niet helemaal lekker oppikt?Ook al een tijd in bestelling staan, maar als je dan de productvideo van dit topic bekijkt zie je die mooie kleuren. Die mis ik in de demo cake.
Zou bijna durven zeggen dat dit het product met de hardste burst van de avond was. Op de Firestarter & Rave From Hell na sowieso, en dat uit zo'n klein bakkie van net aan twee tientjes.
Dat ben ik wel met je eens ja, al speelt het misschien ook mee dat deze iets minder hoog knalt.Wel een beetje triest dan hoe het Nederlandse vuurwerk achteruit is gegaan. Met 22mm de hardste burst..
Klopt. Vond em live hele mooie kleuren hebben.Kon hem een tijdje terug voor een mooi prijsje meepakken maar toen toch op veilig wat monster rides gehaald. Had er stiekem toch wel een paar bij willen hebben. Maar inderdaad wel een stukje sneller dan het eerste filmpje.
Ik zie volgens mij wel wat gekleurde pareltjes bij de witte blink. Zou kunnen dat de camera het niet helemaal lekker oppikt?
Jouw comment klopt en de video idd nietik zie nu de bizar 14 op de video klopt dat?![]()
Bij 365 besteld voor een veel mooiere prijsSimpele effecten maar wel prima kwaliteit. Voor 2 tientjes heb je daar zeker geen miskoop aan.