Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekker weertje wel
Je hebt altijd baas boven baas! Ziet er goed uit!Bekijk bijlage 1817195
Dikke frikandellevijver!!
Coronatijd ipv vuurwerkverkoop Oliebollen bakken in een bakkerij . Was een 1malige actie
Poehhh dat zal een duur plekje zijn om je kraam neer te zetten...
Afgelopen november was dat goed te merken aan de prijzen van een oliebol. Dinsdag gaan we er wel wat kopen.Poehhh dat zal een duur plekje zijn om je kraam neer te zetten...
Als ze dan ook maar goed zijn dan geeft t niet...Afgelopen november was dat goed te merken aan de prijzen van een oliebol. Dinsdag gaan we er wel wat kopen.
Ik kan je het recept uit het Margriet kookboek aanraden.Haal ze eigenlijk altijd gewoon bij een van de betere oliebollenkramen. Maar voor de laatste dit jaar eens zelf bakken (hoewel tijd is lastig tijdens de verkoopdagen) is misschien wel een leuk idee.
Kent iemand een goed tot uitstekend recept? Ik neem aan bloem, ei, gist, water/melk en eventueel gedroogde druifjes?
Bakken in frituurolie of gewoon zonnebloemolie. Ossewit is meer voor friet verwacht ik.
Hier bij een wat luxere kraam waren ze 1,50 per stuk en 10+1 gratisAfgelopen november was dat goed te merken aan de prijzen van een oliebol. Dinsdag gaan we er wel wat kopen.