Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je krijgt de code vanzelf je inbox als je een lief gedicht schrijft voor Naomi. Zie vanaf post #1169 voor inspiratie...Dat zou 'n mooi prijsje zijn voor de transbomber. P.s. me aangemeld voor nieuwsbrief, krijg ik daar ook die code om op hun website te komen?
Naomi, de vuurwerk-kampioen,Je krijgt de code vanzelf je inbox als je een lief gedicht schrijft voor Naomi. Zie vanaf post #1169 voor inspiratie...
Wie was mister turf? Even bijstrepen aub!Dit is oprecht een van de meest briljante winkelactie topics ever!!!
Ik lig helemaal in een scheur…..
Nog geen bestelling geplaatst bij deze winkel maar als ze echt met de Naomibomber komen in de flashdeal voor die prijs, dan is mijn finale in de show ook meteen klaar met 4 stuks
Hulde aan alle leden die het hier gezellig maken.
Dat was ik, 66 stuks nu!Wie was mister turf? Even bijstrepen aub!
Gaat dat wel helemaal goed dan? Of zitten er "freaks" zich stiekem bij jou in pm terug te trekken??ondertussen heb ik al 72 transbomber in dit topic geturfd dus als Naomi er 100 besteld moet het wel goed gaan komen
Is toch 6900,- euro omzet erbij![]()
Salaris is binnen, kom maar door!!Bekijk bijlage 1815673
BREAKING *live beeld uit de winkel*
Heb jij nu ook transgenders?Wacht ff... Dachten jullie dat het ai was? Ik heb Naomi een bod gedaan om alles over te nemen.. Helaas voor jullie is vandaag alles al bezorgd, vlak voor de storm.
Bekijk bijlage 1815639
Ik heb toch al genoegDan is Mark bij deze af.
Cobra’s denk ik? moet natuurlijk wel in het tijdsbeeld ano 2025 passen.Maar jongens, stel voor de transbomber komt niet in de flash. Gaan we dan met z'n alle met hooivorken en fakkels die kant op?
Je doet je naam eer aan! Klein foutje in de streepjes nu 82stuksGaat dat wel helemaal goed dan? Of zitten er "freaks" zich stiekem bij jou in pm terug te trekken??
Dubbel goed kijken met de collectie foto's dit jaarKnap wat allemaal kan met ai