[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Dank voor jullie reacties en duimpjes omhoog!

Over tot de orde van de dag. Er staan inmiddels een aantal verse weekdeals klaar. Zoals gezegd: we gaan in de herhalingsmodus. Wel speciaal voor jullie de Spectacle Show 320 nog eens in de aanbieding want daar was veel om te doen in ons topic gisteren 👻. Mocht je die box nu wel echt serieus overwegen: volgende week doet die ook mee in de boxenactie. Zal dan wel een tientje duurder zijn, maar dan heb ik het maar gezegd.

Hierboven al verraden, maar misschien wel het belangrijkste nieuws van vandaag. Uiterlijk eind volgende week start onze 3+1 actie! Bij aankoop van 3 boxen krijg je er 1 helemaal gratis bij - de voorwaarden volgen nog. Sommige boxen tonen nu al de prijzen die zullen gelden. Alleen boxen met [3+1*] achter de naam doen mee. Zo kun je jouw wishlist alvast vullen en straks razendsnel profiteren natuurlijk. Welke box het wordt, horen jullie volgende week.

Fijn weekend!

nog maar even een weekje wachten dan voor een (evt) bijbestelling ;) ,fijn weekend Jan !!! en ben ook wel benieuwd naar de mogelijke nieuwe mysterydeal geworden inmiddels :thumbsup:

Goedemiddag allemaal,

ONZE 3+1 ACTIE IS VANAF NU LIVE

Dit jaar kon ik niet kiezen... Dus jij mag het doen!

Profiteer van onze 3+1-actie en kies zélf welke box je gratis krijgt: optie A of B. Jij hebt het voor het zeggen! Bij aanschaf van 3 verschillende (of meer) showboxen ontvangt iedereen dit jaar opnieuw een extra box helemaal GRATIS! Dit jaar mag je kiezen uit de showbox Eclipse of Roar of het cake-assortiment Golden Tower.

Let op, alleen boxen met de tekst '[3+1*]' achter de naam tellen mee. Wij controleren elke bestelling. Geef als opmerking bij jouw bestelling mee welke box je wilt ontvangen en wij zorgen dat het artikel aan de bestelling wordt toegevoegd. Geef je geen opmerking door, dan kiezen wij.

Overige voorwaarden:​

• Per klant kan je één keer gebruik maken van deze actie
  • De actie geldt alleen wanneer je 3 verschillende boxen tegelijk aanschaft in één order
  • Tijdelijk kan een artikel uit de '[3+1*] actie' gehaald worden - dan telt de actie niet achteraf alsnog mee
  • Deze box kan niet geclaimd worden voor eerder aangekochte bestellingen i.v.m. nog lagere prijzen van toen
Veel plezier met kiezen en tot later!

Gebruik maken van de 3+1 actie? Klik hier
donadoni_post_gratis_golden_tower.jpg

Of toch liever deze?

donadoni_post_roar_gratis_box.jpg

Blijft een mooie actie, wel jammer dat de Viva la Vita niet mee telt anders had ik serieus overwogen om er dit jaar gebruik te van gaan maken.

Laatst bewerkt:
vraagje Jan ,als ik op de site het kopje "telt mee voor gratis box "aanklik staan er toch nog boxen bij waar niet specifiek bij staat 3+1 ? dus enige verwarring hier of ze nu wel of niet meetellen en zit er een einddatum aan de actie of tot de 31e ? en a is de golden tower en b de eclipse of roar

Laatst bewerkt:
vraagje Jan ,als ik op de site het kopje "telt mee voor gratis box "aanklik staan er toch nog boxen bij waar niet specifiek bij staat 3+1 ? dus enige verwarring hier of ze nu wel of niet meetellen en zit er een einddatum aan de actie of tot de 31e ? en a is de golden tower en b de eclipse of roar
Als ze afgeprijsd op de voorpagina komen te staan vervalt de 3+1. Althans, dat is waar ik vannuit ga

Alleen boxen met 3+1 achter de omschrijving tellen op dit moment mee. In de opmerking de gehele naam noemen van de gewenste box en dan komt het goed. Geen moeilijk gedoe over of A of B. Daar kwam chatgpt mee en zorgt nu al voor onduidelijkheid blijkbaar 😅

Twee Full Throttle in de pocket 🥳🥳🥳
Hoi Jan/Granddessert, even een vraagje: Ik heb deze bestelling bovenop mijn eerste bestelling gedaan, op het tijdvak zoals in de startpost staat (31 dec 23.00/23.30 uur) voor wat betreft "bijbestellingen". Krijg ik nog een afhaalbon waarop mijn twee bestellingen bij elkaar gevoegd zijn, of moet ik gewoon mijn twee afhaalbonnen meenemen op het eerste tijdvak op 29 december? Alvast bedankt voor het antwoord 😉👍🏻

Hoi Jan/Granddessert, even een vraagje: Ik heb deze bestelling bovenop mijn eerste bestelling gedaan, op het tijdvak zoals in de startpost staat (31 dec 23.00/23.30 uur) voor wat betreft "bijbestellingen". Krijg ik nog een afhaalbon waarop mijn twee bestellingen bij elkaar gevoegd zijn, of moet ik gewoon mijn twee afhaalbonnen meenemen op het eerste tijdvak op 29 december? Alvast bedankt voor het antwoord 😉👍🏻
Zo ver ik weet gewoon alle bonnen mee nemen
Blijft ook wat hebben pak met bonnen mee nemen

Goedemiddag allemaal,

ONZE 3+1 ACTIE IS VANAF NU LIVE

Dit jaar kon ik niet kiezen... Dus jij mag het doen!

Profiteer van onze 3+1-actie en kies zélf welke box je gratis krijgt: optie A of B. Jij hebt het voor het zeggen! Bij aanschaf van 3 verschillende (of meer) showboxen ontvangt iedereen dit jaar opnieuw een extra box helemaal GRATIS! Dit jaar mag je kiezen uit de showbox Eclipse of Roar of het cake-assortiment Golden Tower.

Let op, alleen boxen met de tekst '[3+1*]' achter de naam tellen mee. Wij controleren elke bestelling. Geef als opmerking bij jouw bestelling mee welke box je wilt ontvangen en wij zorgen dat het artikel aan de bestelling wordt toegevoegd. Geef je geen opmerking door, dan kiezen wij.

Overige voorwaarden:​

• Per klant kan je één keer gebruik maken van deze actie
  • De actie geldt alleen wanneer je 3 verschillende boxen tegelijk aanschaft in één order
  • Tijdelijk kan een artikel uit de '[3+1*] actie' gehaald worden - dan telt de actie niet achteraf alsnog mee
  • Deze box kan niet geclaimd worden voor eerder aangekochte bestellingen i.v.m. nog lagere prijzen van toen
Veel plezier met kiezen en tot later!

Gebruik maken van de 3+1 actie? Klik hier
Bekijk bijlage 1812524

Of toch liever deze?

Bekijk bijlage 1812525
Helaas sta ik dit jaar de actie over. Heb zowel de golden tower als eclipse of roar voor 70 euro kunnen kopen

Wilde hier toch ook maar even een verzoek indienen voor wellicht nog wat leuke aanvullende items / aanbiedingen:

1. Ultimate City Trip
2. Turbo Display Box 100
3. Hardcore Helium
4. Precious Gold
5. Terracotta / Pitbull / DRGN Titan
6. Sutorobo Taki
7. GBV Melkbus

Bedankt. :thumbsup:

Wilde hier toch ook maar even een verzoek indienen voor wellicht nog wat leuke aanvullende items / aanbiedingen:

1. Ultimate City Trip
2. Turbo Display Box 100
3. Hardcore Helium
4. Precious Gold
5. Terracotta / Pitbull / DRGN Titan
6. Sutorobo Taki
7. GBV Melkbus

Bedankt. :thumbsup:
Helaas ,maar staat geen wolff op deze producten hé 😉 hoop zelf dat iig de rotp nog komt aangezien ze al weer op vele sites beschikbaar zijn 🙏

Back
Bovenaan