Waltr
VWC lid
Moet eerlijk zeggen dat wat ik ervan gezien heb ,de concept filmpjes, mooi zijn. Maar wel heel veel riakeo 'inspired' en dat gekleurde dingetje uit een burst weten we nu wel.
Ik ga persoonlijk voor de bewezen rubro classics dit zgn laatste jaar zoals de tb, 4s en ig die al in bestelling staan.
Mocht dat kooigelul doorgaan dan heb ik dikke pech en schakelen we door.
Maar nogmaals, de eerste filmpjes zijn best heel mooi. Ik sluit niets uit

Ik ga persoonlijk voor de bewezen rubro classics dit zgn laatste jaar zoals de tb, 4s en ig die al in bestelling staan.
Mocht dat kooigelul doorgaan dan heb ik dikke pech en schakelen we door.
Maar nogmaals, de eerste filmpjes zijn best heel mooi. Ik sluit niets uit

allemaal
 allemaal  het is wellicht wel extra klote voor de naam die er bij de filmpjes staan
 het is wellicht wel extra klote voor de naam die er bij de filmpjes staan  én je kan als importeur ook kiezen en te wachten om de daadwerkelijke echte  filmpjes te delen naar winkeliers ipv concept filmpjes, je kiest als importeur uiteindelijk zelf voor welk product je gaat brengen niet de winkeliers
 én je kan als importeur ook kiezen en te wachten om de daadwerkelijke echte  filmpjes te delen naar winkeliers ipv concept filmpjes, je kiest als importeur uiteindelijk zelf voor welk product je gaat brengen niet de winkeliers 

én ze kunnen beter over je lullen dan van je eten zeggen we hier in 030
 én ze kunnen beter over je lullen dan van je eten zeggen we hier in 030