Richardus
VWC lid
had blijkbaar één der importeurs of winkeliers op papier bij zichHeb tijdens China het vw besluit gelezen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
had blijkbaar één der importeurs of winkeliers op papier bij zichHeb tijdens China het vw besluit gelezen
had blijkbaar één der importeurs of winkeliers op papier bij zich
@ Gerwin: Heb jij dat concept of kan ik dat ergens terug vinden?
Volgensmij kun je hem ergens (na betaling) downloaden ? iig heb ik hem uitgeprint gelezen![]()
O, die heb ik nog niet bekekenHet is dus het verschil tussen een nieuwe landelijke regelgeving, en de Europese? En die Gerwin besprak was die NLgerichte, en de Europese... Damn, wat complex allemaal.
En die EUwetgeving gaat toch over meer dan de CE-markering? Vrije doorvoer van vuurwerk? En dan ook zekere daarbij verwachte gelijkschakeling van sassen, opslag e.d.? Waarbinnen landen dan weer eigen invulling kunnen geven?
Kan de EUwetgeving nog van invloed zijn op het nu voorgestelde vuurwerkbesluit, waarin qua vuurwerk geen veranderingen zijn?
Naar die van Gerwin ben ik erg benieuwd. Vooral wat betreft naar de regel wat betreft het lont.![]()
Daar zal die wel bedoelen dat een 2e viscolont is toegestaan.
Geen verplichting overigens, aan de importeur of ze dit doorvoeren.
Strijkers hoef ik hier niet te zien. Net als babypijltjes. Gebeuren alleen maar ongelukken mee.
Flash in rollen. Dat zou mooi zijn. Want waarvoor hoeven wij nou nog naar het buitenland? Matten en rollen.
Zwaar professioneel vuurwerk isi n het buitenland toch niet te krijgen. Dit gaat gewoon via de handel. En dit zal altijd blijven bestaan omdat geen consumenten pot op kan tegen een goed jorge, lidu enz blok. Zelfde geld voor shells.
En zolang er mensen zijn die het NL vuurwerk niet goed genoeg vinden zal er niks veranderen aan de handel. Ik vind het NL vuurwerk mooi. Maar het is het gewoon net niet als je in de straat staat te knallen en een huizenblok verder gaat een dik prof. blok de lucht en niemand ziet jou 500grammer van 70 euro meer.
Ben het helemaal met je eens. Het is het soms net niet, die 500 grammers. Ik ben van mening dat ze flash in rollen gewoon toe moeten staan, en ipv 15 gram in tubes 20/30. Dan kan je net wat mooiere effecten toepassen die in profblokken van + - 2 inch ook terug komen.