[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

De 28e vroeg in de ochtend mijn bestelling opgehaald in Pijnacker. Was top geregeld, mooie showroom en stond met 5 minuten weer buiten. Per abuis werd alleen de Blue Maroon op de toonbank gezet i.p.v. de Coconut Bounty, maar dat werd snel weer opgelost. Was prima geregeld allemaal.

Was na 20:00 even goed druk in Haulerwijk. Drie kwartier moeten wachten, maar alles keurig uitgeleverd gekregen + nog een extraatje van het rad. Succes nog met de komende verkoopdagen!

Hey toen was ik dr ook! Ik heb een uurtje gewacht, mensen hebben flinke orders + de printer deed het niet, dus ging even stroef. Netjes een drankje gekregen van de heren en nog even gewacht. Ook hier een extraatje gewonnen aan het rad! Alles was netjes voorradig en ik ben zeer tevreden :d

Joure, gratis drinken bij de poort.

Internetbestellingen konden via de uitgang opgehaald worden toen er een rij dreigde te ontstaan door spontane bestellers.

Mijn bestelling stond klaar op de plank. Alleen even wachten op de mensen voor me die wat te vroeg waren.

Na vele jaren goed geholpen te zijn, viel het tripje naar Haulerwijk dit keer flink tegen. We konden gisteren tijdens het laatste blok (20:45-21:00) onze bestelling ophalen. Het was goed te merken aan het personeel dat het er bijna op zat voor de dag en ook in de winkel was het rustig. Al snel bleek er een probleem te zijn met de printers, waardoor we het verzoek kregen even te wachten. Met slechts een andere klant in de ruime showroom zou het niet al te lang moeten duren....

Dit viel echter tegen, ruim anderhalf uur later kregen we onze bestellingen pas. Wat ons vooral tegenstond was de grote willekeur van het personeel. Een deel van de inmiddels meer toegestroomde klanten werden geïnformeerd, kregen wat te drinken aangeboden en werden sneller geholpen. Andere, waaronder wij, stonden eindeloos te wachten. Terwijl er meer dan genoeg personeel rondliep.

Voorheen was het altijd erg gezellig, hoe druk het ook was. Dit keer was het personeel ongeïnteresseerd en viel op hoeveel er aan het klagen waren over van alles en nog wat. Ook helpen met inladen zat er dit keer niet in. Helaas hadden we ook nog een terugreis van 2u+ voor de boeg

Na vele jaren goed geholpen te zijn, viel het tripje naar Haulerwijk dit keer flink tegen. We konden gisteren tijdens het laatste blok (20:45-21:00) onze bestelling ophalen. Het was goed te merken aan het personeel dat het er bijna op zat voor de dag en ook in de winkel was het rustig. Al snel bleek er een probleem te zijn met de printers, waardoor we het verzoek kregen even te wachten. Met slechts een andere klant in de ruime showroom zou het niet al te lang moeten duren....

Dit viel echter tegen, ruim anderhalf uur later kregen we onze bestellingen pas. Wat ons vooral tegenstond was de grote willekeur van het personeel. Een deel van de inmiddels meer toegestroomde klanten werden geïnformeerd, kregen wat te drinken aangeboden en werden sneller geholpen. Andere, waaronder wij, stonden eindeloos te wachten. Terwijl er meer dan genoeg personeel rondliep.

Voorheen was het altijd erg gezellig, hoe druk het ook was. Dit keer was het personeel ongeïnteresseerd en viel op hoeveel er aan het klagen waren over van alles en nog wat. Ook helpen met inladen zat er dit keer niet in. Helaas hadden we ook nog een terugreis van 2u+ voor de boeg
Klantvriendelijkheid kennen ze in Haulerwijk inderdaad niet.

heb s’ochtends ook even moeten wachten in haulerwijk.. maar kreeg gelijk een kleine sierpot in me handen gedrukt als goedmaker

Gisteren me eerste bestelling opgehaald kom hier al jaren en zoals gewoonlijk top weer en concept winkel verandert lekkere grote showroom ff drankje personeel altijd vrolijk en persoonlijk vind ik …. Na bij de kassa bestel nummers doorgegeven echt binnen 4 min alles binnen top top tot snel want heb nog een momentje later voor laatste bestellingen…

Gisteren mijn bestelling in joure opgehaald. Alles bij elkaar was het een mooi stapeltje orders, maar het was snel bij elkaar gepakt en alles klopte ook dit jaar weer 100%

Ook ik had de Royal Match in mijn order zitten en was één van de gelukkige die nog een 2023 batch mee naar huis kon krijgen. Heel erg blij mee😍.

Ik wens de heren van Outlet nog succes tijdens de laatste verkoopdagen en tot volgend jaar!

Gisterenavond in Joure geweest rond 20:30. Het personeel begon er aardig doorheen te zakken na een dag knetterhard werken. Ondanks dat top geholpen! Moest wel even wachten door wat grote orders. Heb een paar karton Return of the Phoenix langs zien komen, iemand van hier? Dat wordt een mooi projectje!

Echt machtig gaaf als je tijdens het wachten constant toppers over de toonbank ziet gaan. De winkel stond dus vol liefhebbers blijkbaar! Alles compleet meegekregen. Ben benieuwd naar volgend jaar. Hopelijk gaan jullie leuke dingen doen met Riakeo.

Succes nog de komende dagen, goeie jaarwisseling en tot volgend jaar!

Afgelopen nacht de bestellingen opgehaald in Haulerwijk, alles stond mooi klaar, logistiek goed geregeld en alles werd nagelopen. Alles klopte ook wat er stond.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling en het team van vuurwerkoutlet bedankt!

Goede service hoor in Haulerwijk vrijdagnacht bonnetje ingeleverd bij de balie, mocht meelopen naar magazijn daar werd de bestelling gecontroleerd en toen alles klopte liepen ze mee naar de auto. Goede service. Jammer van de mist....

Gisterochtend (06.30) mijn bestelling opgehaald in Pijnacker.
Goed en snel geholpen, helaas 1 artikel niet beschikbaar, deze zou maandag pas binnen komen :sad: Maar er is een goede oplossing geboden, top!
Tot volgend jaar :handsup:

Gisterenavond in Joure geweest rond 20:30. Het personeel begon er aardig doorheen te zakken na een dag knetterhard werken. Ondanks dat top geholpen! Moest wel even wachten door wat grote orders. Heb een paar karton Return of the Phoenix langs zien komen, iemand van hier? Dat wordt een mooi projectje!

Echt machtig gaaf als je tijdens het wachten constant toppers over de toonbank ziet gaan. De winkel stond dus vol liefhebbers blijkbaar! Alles compleet meegekregen. Ben benieuwd naar volgend jaar. Hopelijk gaan jullie leuke dingen doen met Riakeo.

Succes nog de komende dagen, goeie jaarwisseling en tot volgend jaar!
Deze heb ik ook gezien haha, dacht is vast ook iemand van hier 🤣

Ontdekt dat oasis er niet bij zat thuis, gelukkig is dat maar een klein goedkoop potje, voor de rest dank wederom voor de prachtige service!

Deze heb ik ook gezien haha, dacht is vast ook iemand van hier 🤣
Ah, dus ook met een medeforumlid in de winkel gestaan 😅 Stond zelf bij de deur te wachten met een maatje van me.

@Vuurwerk Outlet @omepje , is het geen idee om in de winkel een VWC herkenningspunt te maken zodat forumleden elkaar kunnen herkennen? Misschien bij het openen van een actietopic volgend jaar opperen of een winkelier dat wil doen? Kan simpel door een a4’tje op te hangen ‘VWC’ ofzo. Als er soms wat gewacht moet worden maakt dat de wachttijd weer een stukje aangenamer ;)

Ah, dus ook met een medeforumlid in de winkel gestaan 😅 Stond zelf bij de deur te wachten met een maatje van me.

@Vuurwerk Outlet @omepje , is het geen idee om in de winkel een VWC herkenningspunt te maken zodat forumleden elkaar kunnen herkennen? Misschien bij het openen van een actietopic volgend jaar opperen of een winkelier dat wil doen? Kan simpel door een a4’tje op te hangen ‘VWC’ ofzo. Als er soms wat gewacht moet worden maakt dat de wachttijd weer een stukje aangenamer ;)
Ze kunnen ook stickers drukken, kunnen we die op onze jas of trui plakken als we gaan afhalen haha

Back
Bovenaan