[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Indien je de Wolff combideal heb besteld let even op, ik kwam net bij pijnacker en op de pakbon stonden maar 3 van de 5 cakes. King of Action en Dragon Show stonden er niet op. Als ik zelf dat niet had aangegeven en gecheckt had ik die dus niet meegekregen aangezien volgens hun de order al klopte en de man achter de afhaalbalie snapte het niet.
Bedankt voor het melden!

Ik heb dit gelijk aangepast, dus het gaat nu wel goed.

Sven

Indien je de Wolff combideal heb besteld let even op, ik kwam net bij pijnacker en op de pakbon stonden maar 3 van de 5 cakes. King of Action en Dragon Show stonden er niet op. Als ik zelf dat niet had aangegeven en gecheckt had ik die dus niet meegekregen aangezien volgens hun de order al klopte en de man achter de afhaalbalie snapte het niet.
Goeie tip na vannacht opgehaald te hebben idd ook maar 3 cakes gekregen zie ik nu :frusty:
Zo zie ik maar dat ik niet geschikt ben voor nacht afhalen want heb dat helemaal niet doorgehad.😴

het is 2 uur rijden enkele reis dus ja het kan maar nee ga ik niet doen.
ik zal een mailtje sturen of er iets mogelijk is en anders pech en zal ik beter moeten opletten de volgende keer haha.
Service en de hulp was top vannacht.

Edit: Vanmorgen gelijk mail gestuurd en met een uur antwoord en opgelost.:thumbsup:

Laatst bewerkt:
Had afhaalmoment op vanmorgen staan maar kan door omstandigheden pas vanmiddag. Heb mail gestuurd maar begrijp dat ze het superdruk hebben. Zal ook wel goed komen ;)

Vanochtend in Pijnacker eweest, top geregeld. Even naar boven om je aan te melden, kun je gelijk de mooie showroom bekijken. En daarna bestelling opgehaald. Goed en snel geregeld, samen alles nagelopen.. alles aanwezig. Outlet bedankt!!

Laatst bewerkt:
Had in Pijnacker een bescheiden bestelling met een zooitje kleinere cakes. Was wat aan de vroeg kant (ruim 3 kwartier), maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Was relatief rustig en had dan ook dit jaar weer snel mijn bestelling binnen. Samen even nalopen en weer door! Bedankt, goede verkoopdagen en een mooie jaarwisseling!

Vananochtend net voor 10 bestelling opgehaald in Joure. Zaak stond goed vol, dat maakte dat het ook wat lastig was met parkeren. Liep verder wel vlot allemaal. Alles was ook compleet. Buiten kon je ook wat lekkers halen volgensmij. Bedankt mannen en dame!

Vannochtend 7 uur een aantal bestellingen opgehaald, voor het eerst bij Outlet besteld en dat zal volgend jaar zws weer gebeuren, alles meegekregen. De service vooraf via het forum etc. is gewoon wat je wilt als liefhebber, geen verassingen, alhoewel.. De royal match 23 batch gewoon meegekregen! :handsup: toppers!

Kleine tip misschien steekkarretje ter bruikleen bij de deur? Scheelt wat op en neer lopen ;)

Vanochtend heel vroeg m’n bestellingen opgehaald in Pijnacker. Alles was snel en netjes geregeld. Wat mij betreft een fijne ervaring.

Back
Bovenaan