Veiligvieren / cat1 cursussen

Mooi initiatief. Zondag 15 dec aanwezig in Zoetermeer met mijn dochter van 3.5 en neefje van 7.

Mooi vuurwerk weekend met vrijdag show in Oosterheem, zaterdag Pijnacker en dan dit op zondag.

Lezen jullie mee @Valk, @vuurwerkfeestje @ kuiperkoekange @vuurwerkoutlet (paar bekende shops buiten zuid holland).

Ik ben vanmiddag ook even langs geweest. Was goed georganiseerd bij een winkel die dit voor het eerst deed! Allemaal blije kinderen die energiek en vol enthousiasme rond aan het rennen waren. Ik begreep dat er nog landelijke media is geweest ook bij Quartel. Mooie showroom, alle kids een tasje en diploma mee. Goed initiatief! Chapeau voor Stefan, HVLV en de deelnemende winkeliers.

Net weer terug thuis van de vuurwerkhal Zoetermeer. Onwijs bedankt dames en heren dat jullie dit organiseren. Zelfs mijn kleine meid van 3 nog een fonteintje met Frits en knetterbal met papa afgestoken. Helemaal blij met haar diploma en muts!!!

Ik probeer ze zsm klaar te hebben.
Helaas heb ik door de weeks een baan 🤣 maar probeer het zsm te doen. Foto's zullen later terug te vinden zijn via de fb pagina van de Rijswijkse/Zoetermeerse vuurwerkhal en anders op de fb van hvlv

Geen haast uiteraard :P Bedankt in ieder geval voor het maken en alle moeite!!!

GEWELDIG ! Wat een paar heerlijke dagen achter de rug!
ik kan wel zeggen dat het dit jaar weer een groot succes is geweest.
Ongeveer een kleine 200 kinderen hebben de afgelopen dagen hun cursus veilig vuurwerk afsteken succesvol afgerond.
In het bijzonder wil ik Frits Broks en David Hoogewerff bedanken voor het organiseren van deze dagen! en het beschikbaar stellen van de winkelruimte!
Frits Broks van De Zoetermeerse Vuurwerkhal en De Rijswijkse Vuurwerkhal
en David Hoogewerff van Quartel-vuurwerk pijnacker
en natuurlijk HVLV - Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond voor al jullie support op de achtergrond en de media aandacht die we hebben gekregen
❤

En niet te vergeten de vuurwerkfora.....
Freakpyromaniacs en Vuurwerkcrew waar ik aandacht kon vragen voor deze cursusdagen.
Voor de winkeliers die interesse hebben om dit aankomend jaar ook te organiseren... stuur mij een berichtje
❤

Nogmaals dank!

DSC_7426.jpg
DSC_7432.jpg

DSC_8059.jpg

Back
Bovenaan