Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die dierendozen, nieuwe import, waren vorig jaar ook opeens al kooiloos. Heel gek.
Geniaal enthousiasmeKrijg je dat geschreeuw er ook bij als je die koopt?
Haha ja en ze komt niet in kooi....Krijg je dat geschreeuw er ook bij als je die koopt?
Ik zou d'r juist in een kooi stoppen, met muilkorf...Haha ja en ze komt niet in kooi....
Maar mooi blokkie zo, ziet er op de filmpjes goed uit, benieuwd wat de ervaringen gaan zijn met Riakeo NL
Waar zag je deze voor 112,50 als ik vragen mag?Hmm, nu voor 112,50 euro heel erg goed te doen, zeer goed zelfs. Chips, eigenlijk moet ik niet meer naar al dat moois kijken, ik ben als een kind zonder geld in een snoepwinkel. Haha.. Hoe dan ook, voor dit geld was het voor mij een makkelijke keus.
Waar zag je deze voor 112,50 als ik vragen mag?
10% hebben we inderdaad nog!Bij Knalpaleis, een zaak in het zuiden van Limburg. Ze hadden een november actie waarbij je 25% korting kon krijgen op bijna alles, inclusief ook RIAKEO. Volgens mij hebben ze nu nog 10% korting, maar weet het niet zeker.
Hebben ze dit ieder jaar rond half november? Even in de gaten houden volgend jaar.Bij Knalpaleis, een zaak in het zuiden van Limburg. Ze hadden een november actie waarbij je 25% korting kon krijgen op bijna alles, inclusief ook RIAKEO. Volgens mij hebben ze nu nog 10% korting, maar weet het niet zeker.
Precies dit! Twijfel om em mee te pakken.Na het bekijken van de shorts van alle grotere riakeo producten in Nederland vind ik dit wel de meest waar voor je geld.
vooral ook op onderstaande film waar je er op de 31e ook mooi bij kunt staan.